بیانیه کوچک از تیم بزرگ/ فضای مجازی، تعطیل! + تصاویر

عناوین صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (یکشنبه) ۱۲ شهریور را می‌توانید در ایمنا مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا، روزنامه گل امروز شکسته شدن رکورد گل نخوردن ناصر حجازی توسط علیرضا بیرانوند را تیتر کرده و با تیتر «نفت تهران در حال سوختن!» به اوضاع نابسامان این روزهای باشگاه تهرانی پرداخته است.

روز گذشته خبر باز بودن گزینه خرید بلیت برای بانوان در سامانه خرید اینترنتی بلیت شرکت برهان مبین باعث شد تعدادی از بانوان اقدام به خرید بلیت دیدار ایران و سوریه در دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی کنند. البته این موضوع بلافاصله با واکنش فدراسیون فوتبال و تکذیب مجاز بودن ورود بانوان به ورزشگاه آزادی رو به رو شد تا روزنامه هدف امروز تیتر «رویای شیرین خانم‌ها باز هم محقق نشد!» را روی جلد بفرستد.

هدف به عدم استقبال از ملی‌پوشان فوتبال در بازگشت از کره جنوبی هم پرداخته و «فضای مجازی، تعطیل!» هم دستور کی‌روش به بازیکنان تیم ملی در فرودگاه بوده که در میان عناوین هدف به چشم می‌خورد.

در این میان روزنامه ایران ورزشی بیانیه مشترک چند ملی‌پوش و اعتراض به عدم پرداخت پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی را «بیانیه کوچک از تیم بزرگ» نامیده و مطرح کردن اینگونه صحبت‌ها از سوی ملی‌پوشان در شرایطی که مردم ایران عزادار دانش‌آموزان نخبه هرمزگانی بودند را نکوهش کرده است.

کد خبر 317829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.