اجرای طرح آبرسانی از  مطالبات به حق روستاهای گلپایگان

گلپایگان-معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو گفت: سال‌های متوالی مردم روستناهای شهرستان گلپایگان منتظر آبرسانی از منطقه دره دایی بودند که امروز شاهد کلنگ زنی پروژه هستیم

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، محسن بختیار در آیین کلنگ زنی فاز نخست آبرسانی به مجتمع روستایی گلپایگان اظهارداشت: روستای  رباط سرخ و سعیدآباد گلپایگان به دلیل برداشت محصولات مختلف کشاورزی قطب کشاورزی شهرستان است.

وی تصریح کرد: در جهت تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای گلپایگان برنامه‌ریزی شده است و امروز شاهد اجرای پروژه‌ آبرسانی به روستاهای گلپایگان هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو گفت: در این پروژه آبرسانی به کل روستاهای شهرستان که شامل  ۴۳ روستا است را تحت پوشش قرار می‌دهد،  فاز نخست آن به طول ۱۰ کیلومتر از مخزن شهرک الوند است و روستای رباط سرخ  و سعیدآباد در وحله نخست در الویت آبرسانی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه با بهرهبرداری از پروژه تصفیه خانه گلپایگان مردم این شهر از آب شرب سالم برخوردار شدند، گفت: سال‌های متوالی مردم شهرستان گلپایگان منتظر آبرسانی از منطقه دره دایی بودند که امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم، و به زودی آب شرب سالم و  پایدار به روستاهای گلپایگان انتقال داده می‌شود. /

کد خبر 317802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.