ثبت نام پذیرش در دوره های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۵ شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین توکلی روز شنبه افزود: مهلت ثبت‌نام متقاضیان پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۱۳۹۶ که پیش از این تا امروز، ۱۱ شهریورماه تمدید شده بود، با توجه به استقبال متقاضیان، یک بار دیگر تمدید شد.
وی از داوطلبان متقاضی پذیرش در این دوره ها خواست که تا پایان روز ۱۵ شهریورماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.danjesh.org مراجعه کنند.
توکلی با بیان اینکه تاکنون ۵۸هزار و ۹۱ نفر برای پذیرش در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند، ظرفیت پذیرش در این دوره ها را ۱۸۱ هزار و ۷۲۵ نفر اعلام کرد.
وی توضیح داد: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط انجام می شود.
به گفته مشاور سازمان سنجش عالی سازمان سنجش، با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

کد خبر 317768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.