هت‌تریک در پارگی رباط صلیبی!

پس از سینا عشوری و هادی محمدی یک بازیکن دیگر که از ذوب‌آهن به تراکتورسازی منتقل شده هم احتمالاً رباط صلیبی پاره کرده است.

به گزارش ایمنا، محمدامین بهرامی تا چندی پیش امیدوار بود به واسطه جدایی دروازه‌بان ملی‌پوش فصل گذشته تراکتورسازی از یک طرف و محرومیت باشگاه تبریزی از فعالیت در نقل و انتقالات از سوی دیگر فرصت بازی در این تیم پُرطرفدار را پیدا کند.

این سنگربان ۱۹ ساله اصفهانی که در لیگ هفدهم از دروازه‌بان سوم به دوم تغییر وضعیت داده بود اما از دوران آماده‌سازی پیش‌فصل تا به امروز با مجموعه‌ای از بدبیاری‌های سریالی مواجه شده است. بهرامی در جریان یک مسابقه تدارکاتی به خاطر ضربه‌ای که به سرش وارد شد از هوش رفت و به همین دلیل تا مدتی اجازه حضور در تمرینات را نداشت. این دروازه‌بان که در تیم‌های پایه ذوب آهن پرورش یافته است در بازگشت به تمرینات به یک مصدومیت دیگر این بار از ناحیه زانو گرفتار آمد. بهرامی اکنون مشکوک به پارگی رباط صلیبی است و در خطر دوری چندین‌ماهه از فوتبال قرار دارد.

پیشتر هادی محمدی هم در ایام آماده‌سازی پیش فصل رباط پاره کرده بود. این مدافع میانی نیز برای سپری کردن خدمت سربازی خود سال گذشته از ذوب‌آهن به تراکتورسازی پیوست. پارسال هم سینا عشوری به مصدومیت مشابه دچار شده بود.

کد خبر 317762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.