آسفالت معابر فرعی منطقه ۱۵ در دست اجراست

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به آسفالت معابر فرعی این منطقه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای  آسفالت تراشی، جایگزین و آسفالت معابر فرعی هزینه شده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر با هدف بهبود سیما و منظر شهری و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری در دستور کار شهرداری های مناطق  ۱۵ گانه قرار دارد.

رضا مختاری مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد: آسفالت معابر فرعی منطقه به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون برای  آسفالت تراشی، جایگزین و آسفالت  معابر فرعی هزینه شده است، گفت: در این راستا آسفالت معابر فرعی خیابان های ۲۲ بهمن و ملاعلی کرد آبادی در خیابان جی غربی تکمیل شده و آسفالت معابر فرعی محله دهنو نیز در دست اجراست.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های منطقه ادامه داد: پل عابر پیاده، ایمنی عبور و مرور شهروندان را افزایش می دهد در همین راستا در سالجاری  ۴ پل عابر پیاده مکانیزه در خیابان جی و خیابان ارغوانیه احداث می شود.

کد خبر 317757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.