امتیاز ویژه در آستانه تصمیم مهم + عکس

حضور در ۲ دیدار اخیر و آینده تیم ملی احتمالاً به لژیونر بدون تیم مانده فوتبال ایران در سروسامان بخشیدن به وضعیت باشگاهی خود کمک خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، حضور علی کریمی در ترکیب ثابت تیم ملی یکی از سورپرایزهای ویژه دیدار با ازبکستان بود. این هافبک ۲۳ ساله اصفهانی اما در ۸۰ روز پس از این مسابقه تا دیدار اخیر برابر کره جنوبی تکلیف تیم باشگاهی خود را مشخص نکرد تا جایگاهی را که از احسان حاج‌صفی گرفته بود خیلی زود به نفع همبازی سابقش در سپاهان از دست بدهد.

اخراج سعید عزتالهی در اوایل نیمه دوم دیدار با کره جنوبی اما این فرصت را نصیب کریمی کرد تا در این مسابقه نیز برای تیم ملی به میدان رود. با توجه به محرومیت عزت‌الهی از دیدار با سوریه هافبک پیشین سپاهان به احتمال زیاد در بازی بعدی تیم ملی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

حضور در ۲ دیدار پیاپی رسمی تیم ملی از انتخابی جام جهانی امتیاز خوبی برای این ملی‌پوش اصفهانی خواهد بود که بلافاصله پس از فراغت از دیدارهای ملی باید به وضعیت باشگاهی خود سروسامان دهد به خصوص که هافبک پیشین سپاهان که مورد توجه باشگاه سابق خود هم قرار دارد همچنان امیدوار است تا در فصل منتهی به جام جهانی به فوتبالش در اروپا ادامه دهد.

کد خبر 317648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.