بازی کرد، کاپیتان شد، رکورد زد + عکس

احسان حاج‌صفی که تا چندی پیش در خطر محرومیت قرار گرفته بود نه فقط برای تیم ملی بازی کرد که علاوه بر تجربه کاپیتانی در دیدار با کره جنوبی یک رکورد ویژه را هم به نام خود زد.

به گزارش ایمنا، پس از حرف و حدیث‌هایی که درباره احتمال محرومیت ۲ ملی‌پوش ایرانی به خاطر بازی برابر نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا به وجود آمد احسان حاج‌صفی در خطر از دست دادن پیراهن تیم ملی قرار گرفت.

در ادامه، حاج‌صفی برخلاف دیگر همبازی خود در پانیونیوس به تیم ملی دعوت شد. هافبک پیشین سپاهان که در دیدار قبلی تیم ملی جایگاه خود در ترکیب اصلی را به نفع علی کریمی از دست داده بود با توجه به بدون تیم بودن رقیبش به جمع ۱۱ نفر منتخب کارلوس کی‌روش بازگشت.

دعوت به تیم ملی و بازگشت به ترکیب اصلی همه دستاورد حاج‌صفی نبود بلکه این بازیکن پس از تعویض اشکان دژاگه حدود نیم ساعت هم بازوبند کاپیتانی را به بازو بست. علاوه بر آن، احسان در این مسابقه رکورددار جمع دقایق بازی در انتخابی جام جهانی شد. تا پیش از این، سعید عزت‌الهی از این حیث رکوردار بود اما پس از اخراج این ملی‌پوش جوان در اوایل نیمه دوم حاج‌صفی با توجه به حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین از عزت‌الهی رد شد.

کد خبر 317640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.