برخورد شعاری با جهاد اقتصادی مشکلات تولید را زمین گیر کرده است

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: مدیران ما باید به تولید داخلی توجه کنند، باید به صنعت رسیدگی کرده و با حضور ، وحدت و کار جهادی مشکل بیکاری را حل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های نماز عید قربان اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری به حجاج  به درستی نقشه ‌ی  راه نجات کشورهای اسلامی از توطئه های رنگارنگ، برای جهان اسلام ترسیم کرد.

وی افزود: معظم له فرمودند در خصوص مشکلات  امروز جهان اسلام همه حکام ممالک اسلامی مقصرند  ومردم آن حکومت ها هم مقصرند که حق حقوق خود را مطالبه نمی‌کنند. امروز دشمنانان با برنامه‌ریزی های دقیق خود طرح های مختلفی را در کشورهای اسلامی وبه دست خود مسلمانان اجرا می‌کند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد:  انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در جهان است که هنوز مباحث انقلابی آن ادامه دارد چراکه اکثر انقلاب ها ی دنیا بعد از اینکه انقلاب اتفاق افتاد دیگر انقلاب به کنار می رود ومباحث دیگر که اکثر مسائل و مباحث مادی و قدرت طلبی است جایگزین انقلاب می شود وحتی از مسیری که بابت آن انقلاب به وجود آمد منحرف می شود.

وی ادامه داد: اما انقلاب پویا و زنده ایران اسلامی هنوز بعد از ۴۰ سال  زنده و جاری است و این زنده بودن به خاطر این است که انقلاب ما به دنبال احیاء ارزش های الهی بوده است وارزش های الهی همیشه زنده و پویا است.

باقریان اضافه کرد: انقلاب اسلامی به دنبال ارزش‌ های الهی، جهت تحقق حکومت الهی است، هرچند با تحقق حکومت الهی فاصله داریم اما باید روحیه انقلابی ما حفظ شود  و کل جامعه ایران اسلامی برای تحقق حکومت الهی تلاش کنند از سوی دیگر از دیگر دلایل زنده بودن انقلاب ما ایستادگی و مقاومت ملت ایران است که عزت واقتدار را بریمان به ارمغان آورده است.

وی عنوان کرد:  باید به این نکنه توجه داشت که از عوامل مهم در پیروزی های مردم عراق، همین حضور مردم در کنار ارتش  و احیاء فرهنگ غنی مقاومت وایستادگی بود.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: آمریکایی ها سخت به دنبال این مسئله بودند که مردم کارهای دفاعی را به ارتش واگذار کنید اما مردم عراق به این حرف ها گوش ندادند وبه حکم مرجع عالیقدرشان عمل کردند و مردم برای  دفاع از کشور و اسلام به شجاعت و صلابت به میدان آمدند و همه‌ی دنیا اثرات این حضور را مشاهده کردند و ملت عراق فهمید که استکبار هیچ وقت برای صلاح و مصلحت آنها حرف وعمل نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:این حرکت مردم عراق به خوبی نشان داد وقتی منافع استکبار به خطر بیفتد حتی از به خاک وخون کشیدن مردم بی دفاع هم کوتاهی نخواهد کرد لذا ایستادگی وحضور وحدت آفرین مردم و مقاومت جانانه  امروز رمز عزت کشور عراق است که همه برگرفته از تجربه انقلاب اسلامی ایران است.

باقریان در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات زرین شهر اذعان کرد: یکی از دردهای تلخ این روزهای شهرمان  عدم پرداخت حقوق شرکت ها و صنایع و نهادها به پرسنل از یک سو و بیکاری جوانان این خطه از طرف دیگر است.

وی متذکر شد: چرا کار شرکت ها و صنایع به جایی باید برسد که در پرداخت حقوق پرسنل ناتوان باشد؟ چرا باید جوان شاغل بگوید من شاغلم اما چند ماهی است خجالت زن و فرزند خودم را می‌کشم این واقعا زجرآور است.

امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: امام جمعه در برخی موارد  نمی تواند در مسئولیت مدیران دخالت کند و فقط تذکر می دهد که برخی از این تذکرها موثر و گره‌ای از مشکلات باز می شود  در یکسری کارها هم همدلی امام جمعه  باعث رفع مشکل می شود اما اینها کافی نیست و مدیران ما باید به تولید داخلی توجه کنند، باید به صنعت رسیدگی کنند باید با حضور ، وحدت و کار جهادی مشکل بیکاری را حل کنند.

کد خبر 317624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.