کلنگ احداث ساختمان بیمه سلامت نطنز  به زمین زده شد

نطنز-با حضور مدیرکل بیمه سلامت اصفهان کلنگ احداث ساختمان بیمه سلامت شهرستان نطنز در سایت اداری به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، جواد تدبیری در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت، این ساختمان که زمین آن به مساحت ۳۶۷ متر مربع و با پیگیری مسئولان از اداره راه و شهرسازی و به صورت رایگان واگذار شد، در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال ساخته می شود.

رئیس اداره بیمه سلامت نطنز اظهار کرد : با گذشت ۲۰ سال از تاسیس سازمان بیمه سلامت، مکان این اداره به صورت استیجاری بوده و با پیگیرهای انجام شده قطعه زمینی به متراژ ۳۶۷ متر به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در سایت اداری این شهرستان به صورت رایگان از طرف اداره راه و شهرسازی نطنز واگذار شد.

وی با بیان این که پیش بینی می شود ساخت این ساختمان یک سال طول بکشد، افزود: از مجموع حدود ۴۴ هزار نفر از مردم شهرستان نطنز حدود ۲۱ هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند که ۱۵ هزار نفر از آنان خدمات رایگان بیمه ای دریافت می کنند.

رئیس اداره بیمه سلامت نطنز ادامه داد: تعداد چهار هزار نفر از کارمندان دولت نیز در سطح شهرستان زیر پوشش بیمه سلامت و یک هزار نفر نیز دارای دفترچه بیمه سایر اقشار شامل خانواده معظم شهدا، جانبازان و مددجویان بهزیستی هستند.

وی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان در روستا و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر فقط در بیمارستان های دولتی سه درصد فرانشیز پرداخت می کنند.

کد خبر 317560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.