مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی "جعفر مطلب زاده"' را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حکم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات خطاب به جعفر مطلب زاده آمده است: "بنا به پیشنهاد معاون امور دولت، مجلس و استان ها، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان منصوب می کنم".

در این حکم آمده است: "امید است به عنوان مدیر ارشد استان، ضمن مشارکت فعال در حوزه های مربوطه و هماهنگی و تعامل لازم با استاندار، مدیران استانی و مدیران واحد های تابعه وزارت متبوع با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در چهارچوب شرح وظایف در انجام امور محوله و خدمت به مردم موفق و موید باشید".

پیش از این "تقی شفیعی" سرپرستی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان را به عهده داشت.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ها از سال 88 به عنوان نمایندگی عالی بخش حاکمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه­ ها، اهداف و سیاست­ های این بخش تشکیل شده است.

از جمله اهداف تشکیل این اداره کل، حمایت از حقوق استفاده کنندگان از خدمات و توسعه خدمت رسانی به مردم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، هماهنگی برای رفع موانع و مشکلات احتمالی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و نظارت و کنترل بر عملکرد شرکت­ های خصوصی ارائه دهنده خدمات در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.

کد خبر 317489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.