حاج‌صفی به ترکیب بازمی‌گردد؟

بدون تیم بودن و بازی نکردن هافبک‌های دفاعی تیم ملی در فاصله دیدار برابر تیم‌های ازبکستان و کره جنوبی، شانس احسان حاج‌صفی را برای بازی در این پُست افزایش داده است.

به گزارش ایمنا، احسان حاج‌صفی در آخرین دیدار رسمی تیم ملی جایگاه خود در ترکیب ثابت را به نفع علی کریمی از دست داد. اتفاقاً همین وضعیت ستاره سپاهان را به صرافت رفتن به اروپا انداخت به خصوص که همبازی سابق و رقیب جدید او به واسطه درخششی کوتاه در لیگ کرواسی آن موقعیت را پیدا کرده بود. لژیونر شدن البته برای حاج‌صفی تبعات تلخی هم داشت که او را تا آستانه محرومیت از تیم ملی پیش برد.

احسان که برخلاف همبازی جدیدش در پانیونیوس علیرغم همه حرف و حدیث‌ها به تیم ملی دعوت شد امیدوار است تا به واسطه حضور مداوم در ترکیب تیم یونانی جایگاه خود در تیم ملی را پس بگیرد زیرا رقبای او برای بازی در پُست هافبک دفاعی در حال حاضر وضعیت باشگاهی مساعدی ندارند. کریمی که به حضور قرضی‌اش در لوکوموتیو زاگرب پایان داده و قرارداد بلندمدتش با دینامو زاگرب را هم فسخ کرده در فاصله ۸۰ روزه بین دیدار با ازبکستان تا بازی با کره جنوبی بدون تیم بوده است. سعید عزت‌الهی که البته جایگاه بسیار مستحکمی در ترکیب تیم ملی دارد هم در تمام این مدت در روستوف نیمکت‌نشین بوده است.

کد خبر 317469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.