چرا سبزپوش شدن این بازیکن عجیب است؟

بازیکنی که به نظر می‌رسد قربانی اختلاف امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام شد اکنون احتمال دارد که با آمدن به ذوب‌آهن شانس حضور دوباره در لیگ برتر را پیدا کند.

به گزارش ایمنا، گفته می‌شود که ایمان موسوی با فسخ قرارداد با نساجی مازندران به زودی به ذوب‌آهن می‌پیوندد تا پس از استقلال در این تیم اصفهانی هم شاگرد امیر قلعه‌نویی باشد.

شایعه سبزپوش شدن موسوی پس از یک سال دوری از سطح اول فوتبال ایران که البته باشگاه ذوب‌آهن هنوز واکنشی به آن نشان نداده است کمی عجیب به نظر می‌رسد. احتمالاً بسیاری فراموش کرده‌اند که او سه سال پیش در اوج دعوای سرمربی حال حاضر ذوب‌آهن با کاپیتان وقت تیم ملی دست به افشاگری علیه برخی اطرافیان قلعه‌نویی زد و در آن اختلاف جانب جواد نکونام را گرفت. موسوی البته چند ماه پیش در یک گفت‌وگوی تصویری ضمن گلایه شدید از کاپیتان پیشین تیم ملی مدعی شد که آن مصاحبه جنجالی را برخی دیگر از قولش انجام داده بودند.

به این ترتیب، بازیکن مستعدی که در ۲۳ سالگی با درخشش در نفت تهران نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت پس از دوران کوتاه و نه چندان موفق حضور در استقلال به حاشیه‌هایی گرفتار آمد که در نهایت باعث شد تا در ۲۷ سالگی سر از لیگ یک دربیاورد.

کد خبر 317466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.