پیشرفت ۳۵ درصدی احداث فاز اول ساماندهی میدان شهدای هسته ای

مدیر پروژه ساماندهی میدان شهدای هسته ای گفت: عملیات اجرایی فاز اول ساماندهی میدان شهدای هسته ای و تعریض خیابان سلمان فارسی تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت داشته است.

شهرام وقاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: علمیات عمرانی ساماندهی میدان شهدای هسته ای در قالب ۳ پروژه شامل تعریض خیابان سلمان فارسی، ساماندهی میدان شهدای هسته ای و تعریض خیابان ارغوانیه حدفاصل تقاطع ارغوانیه تا میدان شهدای هسته ای تعریف شده است.

وی به اجرای فاز اول این طرح اشاره کرد و افزود: فاز اول این ابر پروژه شامل تعریض خیابان سلمان فارسی(مشتاق سوم) و ساماندهی میدان شهدای هسته ای(پینارت) و اتصال خیابان روشن دشت، ارغوانیه و محله های اطراف به میدان است.

مدیر پروژه ساماندهی میدان شهدای هسته ای ادامه داد: تعریض خیابان سلمان فارسی به طول ۱۲۰۰ متر و عرض ۶۰ متر در دست اجراست.

وقاری خاطرنشان کرد: قرار است با تعریض این خیابان، ۲ باند ۱۱ متری تندرو و ۲ باند ۷ متری کندرو و باند فضای سبز و پیاده رو و مسیر عبور دوچرخه احداث شود.

وی اظهارکرد: فاز دوم این پروژه شامل تعریض خیابان روشن دست است که اکنون در مرحله مطالعات قرار دارد.

مدیر پروژه ساماندهی میدان شهدای هسته ای ادامه داد: فاز اول این ابرپروژه تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وقاری با اشاره به اینکه آزادسازی این طرح تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، اضافه کرد: آزادسازی چند باغ در مسیر این پروژه باقی مانده است که با توجه به تعدد مالکان، توافق با آنها دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل آزادسازی ها فاز اول این طرح شامل تعریض خیابان سلمان فارسی و تعریض میدان شهدای هسته ای تا پایان سال انجام می شود.

کد خبر 317429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.