آغاز عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات زاینده رود

چادگان - رئیس جمعیت هلال احمر چادگان گفت: عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات بین شهری زاینده رود آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگانمجتبی بیات رئیس جمعیت هلال احمر چادگان در بازدید فرماندار شهرستان از روند ساخت پایگاه امداد و نجات بین شهری زاینده رود با اشاره به آغاز عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات بین شهری زاینده رود اظهار داشت: پس از تهیه نقشه های مربوطه، عملیات ساخت این پروژه در یک ساختمان ۳ طبقه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به محقق شدن ۱۲۰ میلیون تومان بودجه اولیه این پروژه گفت:پیش بینی می شود در صورت تامین مابقی هزینه ها روند ساخت این پایگاه با سرعت بیشتری انجام شود.

بیات با بیان این که پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمردر کاهش تلفات و خسارات انسانی، حوادث و سوانح جاده ای نقش مهمی ایفا می کند، افزود:  این پایگاه ها در اولین لحظات وقوع حوادث و سوانح غیر جاده ای نیز به عنوان نیروی پیشرو در صحنه حضور پیدا می کنند.      

بیات به بازدید فرماندار و  جمعی از مسئولان شهرستان چادگان از روند ساخت پایگاه امداد و نجات بین شهری زاینده رود اشاره کرد و گفت:  راه اندازی این پایگاه، استقرار نیروها و تجهیزات امدادی کمک قابل  توجهی در امر امداد رسانی به حوادث احتمالی در این منطقه خواهد کرد.                                                

کد خبر 317371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.