توافقات تامین شمش موردنیاز تولیدکنندگان میلگرد انجام شد/لزوم توجه به رگولاتوری حوزه صنعت

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس گفت: در نشست شریعتمداری وزیر صنعت تولیدکنندگان شمش فولاد باید ماهانه شمش مورد نیاز نوردکاران یا تولیدکنندگان میلگرد را تأمین کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا حمیدرضا فولادگر  پیرامون نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، اظهار داشت: در این نشست مقرر شد با تعامل مجلس و دولت موضوع اجرایی شدن قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخل و توجه به بخش معدن و تکالیف باقی مانده از اجرای اصل ۴۴ پیگیری شود و در این راستا از سازمان های توسعه ای در مناطق محروم حمایت شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حمایت از رگولاتوری ها، گفت: مطابق تصمیمات این جلسه باید موضوع رونق کسب و کار و اشتغال زایی در بخش صنعت مورد رسیدگی قرار گیرد و در این راستا باید به بحث رگولاتوری ها در حوزه صنعت توجه شود و وزارت صنعت موضوع مذکور را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس ادامه داد: حل مشکل تولیدکنندگان فولاد و مس در خصوص تأمین شمش مورد نیاز از محورهای دیگر مورد بررسی در جلسه بود و مقرر شد با همکاری وزارت صنعت و سایر سازمان ها و بخش های خصوصی در این حوزه مشکلات برطرف شود.

وی افزود: تولیدکنندگان شمش، باید ماهانه شمش مورد نیاز نوردکاران یا به عبارتی تولیدکنندگان میلگرد را تأمین کنند البته در خصوص تعیین قیمت نیز توافقاتی صورت گرفت.

کد خبر 317355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.