استقبال پوران درخشنده از کمپین "نه به کیسه های پلاستیکی در نانوایی ها"

پوران درخشنده کارگردان فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" در دومین جشنواره فیلم سلامت از غرفه مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تهران بازدید و به کمپین "نه به کیسه های پلاستیکی در نانوایی ها" پیوست.

به گزارش ایمنا به نقل از  روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، دومین جشنواره فیلم سلامت با شعار "جوان نمی توان ماند سالم چرا" با موضوعیت تعامل سینما و سلامت در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
دومین جشنواره فیلم سلامت مورد توجه بسیاری از هنرمندان مانند تهمینه میلانی، پوران درخشنده، محمدرضا فروتن، ساناز سماواتی، بیتا سحرخیز و ... قرار گرفت که ضمن بازدید از جشنواره فیلم سلامت، از کمپین "نه به کیسه پلاستیکی در نانوایی ها" استقبال کردند.
گفتنی است، پوران درخشنده کارگردان سرشناس و محبوب کشورمان در این خصوص گفت: کمپین " نه به کیسه پلاستیکی در نانوایی ها" طرح خلاقانه ای است که می تواند با همیاری همه مردم ایران زمین به حفظ محیط زیست و سلامت همه زیستمندان کمک شایانی نماید. 
ایشان افزود: امیدوارم این طرح بتواند به درستی موجب تغییر رفتار شهروندان و همچنین حذف کامل کیسه های پلاستیکی از چرخه زندگی این کره خاکی شود.
لازم به ذکر است در این جشنواره علاوه بر مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، خیریه های محک، ماهک، ثمر، خیریه کمک به بیماران اوتیسم، ای بی و همچنین عوامل سایت آپارات، فیلیمو، تیوال و شرکت نمودند.
کد خبر 317215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.