راهیابی ۲ نمایش از نجف آباد به بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان

نجف آباد- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد گفت: نمایش های «هیچ کس را محکم بغل نکن «کاری از گروه نمایش زاوش به کارگردانی محمد جواد سجادی  و   «شکلک» کاری از گروه نمایش بازیگاه به کارگردانی امیر قیطاسی از میان ۲۶ اثر ارسالی به صورت مستقیم به بیست و نهمین  جشنواره تئاتر استان راه  یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد اقبال صالحی با اشاره به  برپایی جشنواره تئاتر استان در نیمه شهریور ماه امسال گفت: پیش از این نیز، نمایش هفت خوان هملت کاری از محمد جواد سجادی به سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرده بود.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل های بسیار ارزشمند شهرستان در حوزه تئاتر و بازیگری بیان داشت: اجرای تئاتر "هیچ کس رو محکم بغل نکن" به نویسندگی محمدجواد سجادی و فاطمه کاظمی در کنار کارگردانی محمد جواد سجادی اخیرا در تماشاخانۀ فانوس  انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد به کار خود پایان داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد اضافه کرد: نمایش"رئیس جمهور وقت"  نیز که  چندی پیش به نویسندگی و کارگردانی سیدجواد نوریان به روی صحنه رفته بود، با استقبال بسیار خوب علاقه مندان مواجه شد.

وی از برگزاری آزمون تابستانه خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان نجف آباد خبرداد و خاطرنشان کرد: این دوره با شرکت نزدیک به ۶۰ هنرجو با مشارکت ۷۰ درصدی بانوان در بخش های مختلف مانند نستعلیق عالی و ممتاز، کتابت عالی و ممتاز، دوره خوش و خطوط تحریری در سه سطح مبتدی، تکمیلی و پیشرفته برگزار شد.

صالحی اذعان داشت: در حاشیه مراسم نکوداشت استاد راعی که اخیرا در مجموعه فرهنگی ورزشی بهار دهق برگزار شد، تابلوی تندیس سردار هاشمی در یکی از میادین این شهر رونمایی شد و یکی از خیابان های آن نیز به نام این استاد برجسته، نامگذاری شد.

آغاز تولید فیلم مستند «نگین فیروزه علویجه »  به کارگردانی مصطفی نادری و تصویر برداری حسین کرباسی و عادل عباسپور به همت  انجمن سینمای جوان نجف آباد و گروه هنری آوای خورشید دیگر خبر فرهنگی روزهای اخیر شهرستان را تشکیل می دهد. /

کد خبر 317197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.