تکمیل پروژه های قبلی شهرداری افوس در اولویت است

بوئین میاندشت - شهردار افوس گفت: تکمیل پروژه های قبلی شهرداری افوس در اولویت قرار دارد.

روح اله بابایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بوئین میاندشت، با اشاره به اعتماد مجدد شورای اسلامی دوره پنجم  برای ابقای وی در سمت شهردار شهر افوس، اظهار داشت: این اعتماد و در کنار آن لطف و محبت مردم وظایف ما را در مجموعه شهرداری سنگین تر نموده است.

وی عنوان کرد: همت و هدف شهرداری و شورای جدید در راستای توسعه و آبادانی شهر افوس خواهد بود.

بابایی با مروری بر برنامه ها و طرح های در حال اجرا و تاکید بر عدم توقف آن ها در دور جدید فعالیت شهرداری و شوراها، ادامه داد:  اجرای ساختمان آتش نشانی، تعمیر و بازسازی حمام قدیمی،   اجرای  فاضلاب شهری،   پروژه دو بانده کردن جاده افوس بویین میاندشت، جاده سلامت شهری و میدان چشمه ساران درحال انجام است و پروژه های دیگری نظیر تله سیژ  افوس، فرهنگسرای شهرداری و احداث شرکت توسعه عمران افوس نیز بزودی آغاز خواهد شد.

شهردار افوس خاطرنشان کرد: تعامل و مشارکت سازنده  و دو سویه شهرداری با مردم  ضامن ایجاد تغییرات مثبت و پیشرفت در امور خواهد شد.

لازم به ذکر است، روح اله بابایی در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۲ به عنوان سرپرست شهرداری افوس انتخاب شده بود که پس از فعالیت چند ماهه و با توجه به مطلوب بودن عملکرد وی، شورای اسلامی دوره چهارم  او را از تاریخ ۲۷ آبان ماه همان  سال به عنوان شهردار افوس انتخاب کرد.

وی با نظر مساعد اعضای جدید شورای اسلامی دوره پنجم  به تازگی در سمت شهرداری افوس ابقا شده است. /

کد خبر 317193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.