کاپیتان بالاخره سرمربی شد + عکس

پس از آنکه توفیق هدایت تیم لیگ برتری و پُرطرفدار تراکتورسازی به جواد نکونام دست نداد کاپیتان تیم ملی روز گذشته اولین تجربه سرمربیگری خود را با موفقیت در لیگ یک پشت سر گذاشت.

به گزارش ایمنا، اگرچه لیگ برتر به خاطر در پیش بودن دیدار تیم ملی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با وقفه‌ای ۲۰ روزه مواجه شده است اما این به معنی تعطیلی کامل فوتبال باشگاهی در ایران نیست زیرا به موازات توقف رقابت‌های لیگ برتر مسابقات لیگ یک با فشردگی زیاد دنبال می‌شود.

در حاشیه دیدارهای این هفته لیگ دسته اول یک اتفاق ویژه افتاد و آن رونمایی از جواد نکونام در کسوت سرمربی بود. کاپیتان پیشین تیم ملی بیش از ۱۰۰ روز پیش تا آستانه تصاحب نیمکت تیم لیگ برتری تراکتورسازی پیش رفت اما توفیق هدایت تیم پُرطرفدار تبریزی در نهایت به این ملی‌پوش باسابقه دست نداد تا قرعه اولین تجربه سرمربیگری نکونام به نام تیم لیگ یکی خونه‌به‌خونه بابل بخورد.

نماینده مازندران در اولین روز سرمربیگری نکونام صبا را شکست داد تا در این عرصه جدید شروعی رؤیایی برای کاپیتان پیشین تیم ملی رقم بخورد.

این لژیونر سابق کار در حیطه مربیگری را با دستیاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی آغاز کرده بود اما آن همکاری پس از مدتی به شکلی عجیب و غیرمنتظره پایان یافت.

کد خبر 317156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.