کی‌روش و ۹ نخبه دیگر

علاوه بر ۲۴ نفری که به اردوی اخیر تیم ملی فراخوانده شده‌اند و چهار ملی‌پوشی که کارلوس کی‌روش از آنها نام برده است ۹ بازیکن دیگر نیز در برنامه‌های مرد پرتغالی برای جام جهانی جای دارند.

به گزارش ایمنا، کارلوس کی‌روش روز گذشته  از انتخاب یک گروه ۳۷ نفره از بازیکنان نخبه ایرانی برای آماده‌سازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد.

از ۳۷ بازیکن مورداشاره کی‌روش نام ۲۴ نفر مشخص است و آنها کسانی هستند که برای ۲ دیدار برابر تیم‌های کره جنوبی و سوریه به اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند. طبق اعلام کی‌روش چهار بازیکن باتجربه شامل پژمان منتظری، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری هم در این جمع حضور دارند. با این اوصاف، ۹ بازیکن دیگر باقی می‌ماند که نه به اردوی اخیر دعوت شده‌اند و نه سرمربی تیم ملی اسمی از آنها برده است اما در برنامه‌های او برای آماده‌سازی جام جهانی جای دارند. حدس دقیق اسامی این ۹ نفر آسان نیست اما احتمالاً همه آنها در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته‌اند.

سؤالی که پس از تأکید کی‌روش بر این گروه ۳۷ نفره مطرح می‌شود این است که آیا سایر بازیکنانی که در این جمع حضور ندارند شانسی برای رفتن به جام جهانی نخواهند داشت؟ آیا بازیکنانی که سابقه دعوت به تیم ملی در ماه‌های اخیر را نداشته‌اند باید از رؤیاپردازی برای حضور در روسیه دست بردارند؟

کد خبر 317112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.