مجبوریم با گران شدن تجهیزات کنار بیاییم

رییس هیأت بوکس استان اصفهان گفت: با گران شدن دلار، دستکش، کلاه و تجهیزات مربوط به این رشته هم افزایش قیمت پیدا کرده است اما مجبور هستیم با این موضوع کنار بیاییم.

مجید رمضانپور در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درمورد برنامه‌های این هیأت، اظهار کرد: تیم نونهالان اصفهان چند روز گذشته و در مسابقات کشوری در شهر همدان توانست یک مدال طلا و 2 مدال نقره  کسب کند. تیم جوانان نیز در اردوی آماده سازی به سر می‌برد تا در تاریخ ۱۴ شهریور به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شود.

وی ادامه داد: با هشت تیم، لیگ استان را راه‌اندازی کرده‌ایم و بعد از آن اردویی را به میزبانی شاهین شهر برگزار کردیم که اگر بتوانیم این روند را ادامه بدهیم، ورشکاران ما به آمادگی لازم خواهند رسید. بعد از مسابقات جوانان، مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان را نیز درپیش داریم.

رییس هیأت بوکس استان اصفهان در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی بیان کرد: برای برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ثبت‌نام‌ها از شهریورماه آغاز و تا آخر ماه ادامه دارد. به‌خاطر اینکه در فدراسیون تغییراتی انجام شد و تشکیل کمیته آموزشی به طول انجامید، تاریخ برگزاری این دوره‌ها نیز عقب افتاد و منتظر هستیم با تشکیل کمیته آموزش فدراسیون برای این دوره‌ها مدرس اعزام شود.

وی در پاسخ به این سوال که امکانات سختافزاری هیأت در چه سطحی است، افزود: در اصفهان و شهرستان‌هایی مانند شهرضا، شاهین شهر، کاشان، خمینی شهر، داران، فریدن، مبارکه و غیره خانه بوکس داریم و به هر حال با گران شدن دلار، دستکش، کلاه و تجهیزات مربوط به این رشته هم افزایش قیمت پیدا کرد اما مجبور هستیم با این موضوع کنار بیاییم. اگر تفاهم‌نامه‌هایی که اداره‌کل تربیت‌بدنی امضا کرده  انجام دهد و به هیأت کمک مالی کند، به مشکل زیادی بر نمی‌خوریم.

رمضانپور در مورد ملی‌پوشان اصفهانی گفت: در رده سنی بزرگسالان محمدعلی شهیدی حدوداً سه سال عضو تیم ملی بود و در حال حاضر نیز مشغول تمرین است تا از طریق مسابقات کشوری بتواند دوباره به تیم ملی راه پیدا کند و در مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت کند. در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هم تعدادی ورزشکار در تیم ملی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 317102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.