کریمی هم پسر کی‌روش شد + عکس

دعوت از علی کریمی علیرغم بدون تیم بودن او حاکی از قرار گرفتن این هافبک اصفهانی در دایره منتخبین ویژه کارلوس کی‌روش است.

به گزارش ایمنا، علی کریمی تنها ملی‌پوش سال‌های اخیر فوتبال ایران نیست که در فاصله ۲ اردوی تیم ملی در هیچ مسابقه یا حتی تمرین باشگاهی شرکت نکرده است. پیش از این هم کارلوس کی‌روش نشان داده بود که به آن دسته از بازیکنانی که به آنها اعتقاد راسخی دارد فرصت بیشتری می‌دهد و برای مدتی حتی بدون تیم بودن آنها را هم تحمل می‌کند.

این نگاه ویژه اکنون شامل حال هافبک پیشین سپاهان هم شده است و او با وجود مشخص نکردن تکلیف تیم باشگاهی خود در ۷۵ روز پس از دیدار با ازبکستان همچنان در برنامه‌های مرد پرتغالی جای دارد. با وجودی که دعوت علیرغم بدون تیم کریمی از قرار گرفتن او در دایره محبوبان کی‌روش حکایت دارد اما بدیهی است که مرد پرتغالی تا ابد پای این بازیکن اصفهانی نخواهد ایستاد. از این رو، کریمی باید بلافاصله پس از فراغت از ۲ دیدار تیم ملی در انتخابی جام جهانی به فکر سروسامان دادن به وضعیت باشگاهی خود باشد.

البته نداشتن تعهد باشگاهی در کوتاه‌مدت به سود کریمی بود زیرا باعث شد او در معیت اشکان دژاگه که وضعیتی مشابه دارد زودتر از لژیونرها راهی سئول شود و همزمان با ملی‌پوشان لیگ داخلی تمرینات خود را در کره جنوبی شروع کند.

کد خبر 317087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.