توزیع ۲۰ میلیارد مترمکعبی گاز طبیعی در استان اصفهان

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به توزیع حدود ۲۰ میلیارد متر مکعبی گاز طبیعی این شرکت در استان، گفت: در حال حاضر شرکت گاز استان اصفهان، بالاترین میزان توزیع گاز طبیعی را در کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سید مصطفی علوی در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به شهرک صنعتی استان اصفهان، اظهار داشت: شرکت گاز هم اکنون حدود ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان اصفهان توزیع می کند که از این نظر سرآمد استان های کشور است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت ملی گاز ایران در سال ۱۳۴۸ ابراز داشت: ماموریت شرکت گاز استان اصفهان از سال ۱۳۷۸ با تمرکز بر گاز رسانی در تمامی سطح استان در سه بخش خانگی، تجاری و صنعتی بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: درحال حاضر ۱۰۳ شهر، ۱۳۳۸ روستا در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که میانگین گازرسانی به این مجموعه ۹۹.۵ درصد است.

وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در بحث گازرسانی سریع به روستاها و شهرهای کوچک استان اصفهان، گفت: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۷ هزار نفر در استان اصفهان مشترک گاز طبیعی هستند.

کد خبر 317039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.