مسابقه بزرگ رادیویی «سر دلبران» در اصفهان

انتشارات «حدیث راه عشق» ناشر تخصصی حوزه ازدواج و خانواده در اصفهان به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته ازدواج اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ رادیویی با عنوان «سر دلبران» کرده است.

محمدهادی عسکری مدیرعامل انتشارات «حدیث راه عشق» در گفت و گو با ایمنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) این انتشارات به دلیل تخصصی بودن در حوزه ازدواج و خانواده فعالیت های مختلفی را در هفته ازدواج در اصفهان صورت می دهد.

وی بیان داشت: یکی از اقدامات برگزاری مسابقه بزرگ رادیویی «سر دلبران» است که برگرفته از کتابی با همین عنوان نوشته امیرحسین بانکی پور فرد موفق ترین نویسنده در حوزه ازدواج و خانواده است.

عسکری ادامه داد: در هفته ازدواج هر روز سؤالی از محتوای این کتاب مطرح می شود و علاقه مندان می توانند از طریق رادیو اصفهان و یا سایت «انتشارات حدیث راه عشق» با پاسخگویی به آن در قرعه کشی سه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و کربلای معلی شرکت نمایند.

مدیر عامل این انتشارات تصریح کرد: جهت تهیه کتاب نیز می توانند به کلیه دکه های روزنامه فروشی شهر اصفهان مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۳۱۶۵۵۴۳ تماس حاصل نمایند و کتاب را با تخفیف ویژه دریافت کنند.

کد خبر 316955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.