آواز ناظری ها در چهلستون می‌پیچد

کنسرت بزرگ شهرام و حافظ ناظری ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه در کاخ چهلستون اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، تور کنسرت آواز پارسی‌ استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری پس از استقبال حدود ۲۰ هزار نفری در تهران و شیراز، به اصفهان می رسد. این برنامه شامل اجرای قطعاتی از داستان فریدون و ضحاک شاهنامه فردوسی‌ به همراه گزیده ای از کنسرت ناگفته و قطعات خاطره‌انگیز شهرام ناظری است و در روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ شهریور ماه در کاخ چهلستون برای اولین بار در اصفهان برگزار خواهد شد.
ویژگی بی‌ نظیر این برنامه که با همکاری "موسسه مانا نقش" برگزار خواهد شد، همنشینی و تجلی‌ پیوند میراث ملموس و ناملموس یونسکویی ایران است. ایران تاکنون ۳۳ عنوان میراث ملموس و ناملموس خود را در فهرست میراث جهانی‌ ثبت کرده است که از این تعداد ۲۲ اثر در فهرست میراث ملموس و ۱۱ اثر در فهرست میراث ناملموس جهانی است.
در اجرای برنامه آواز پارسی‌، جلوه‌های متعددی از میراث و مشاهیر ثبت جهانی‌ ایران مانند کاخ چهلستون، موسیقی‌ سنتی ایران، نقالی، ساز زورخانه، اشعار شاهنامه فردوسی و اشعار مولانا نقش دارد.
 

علاقمندان برای شنیدن صدای این پدر و پسر هنرمند می توانند با تهیۀ بلیت از وب سایت رسا کنسرت به آدرس  rasaconcert.com، روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریور به کاخ مجلل چهلستون مراجعه کنند. /

کد خبر 316931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.