شهیدحججی نمونه‌ای از جوانان تربیت یافته انقلاب اسلامی است

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: حضرت مسلم بن عقیل رضایت خداوحجت ا برایش یک اصل بودوامروز یکی دیگر ازثمرات تربیتی اسلام وانقلاب برای جهانیان به نمایش درآمد، شهید حججی ثمره تربیت همین فرهنگ بود که باایستادگی وصلابت خودطبق فرمایش مقام معظم رهبری حجتی شد برای جوانان عزیز ما ودشمن ازاین تربیت ها هراس دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: عجین شدن ایام شهادت شهیدان رجایی وباهنر با هفته دولت برای دولتمردان ما معنا و مفهوم دارد که باید همه ی آنها به این مهم توجه داشته باشند، دولتمردان ما باید همه ی تلاش وکوشش خود را برای ادامه مسیر شهیدان رجایی وباهنر انجام دهندمسیری که جز تقویت تقوا و حفظ ارزشهای نظام وانقلاب و خدمت صادقانه وخالصانه به مردم به ویژه محرومان جامعه هدفی ندارد.

وی افزود: این مسیر باید برای مدیران ما یک الگو واقعی باشد و همه برای ماندن و بودن در این مسیر تلاش و کوشش کنند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد:  دشمن با تمام وجود به جنگ با فرهنگ دینی و انقلابی ما آمده است و این نکته ای است که همواره مقام معظم رهبری برای مراقب  و حفاظت و تقویت فرهنگ دینی و انقلابی تاکید داشته و دارند.

وی ادامه داد:زمانی امام راحل انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی نامیدند از ان روز دشمنان معنای این حرف را درک کردند و با تمام وجود به مقابله با این فرهنگ پرداختند و باید توجه داشت دشمن به دنبال لاابالی کردن جامعه ایران بود اما انقلاب ما این توطئه آنها را نقش بر آب کرد.

باقریان اضافه کرد: همواره تربیت معنوی اسلام و انقلاب مورد تاکید اهل البیت (ع) وانقلاب اسلامی بوده است و در ایامی که هفته آینده در پیش رو داریم یکی از ثمرات تربیت شده اسلام، حضرت مسلم بن عقیل را است که همه ی وجودش وقف و ذوب در امام زمان خود بود.

وی عنوان کرد:  حضرت مسلم بن عقیل رضایت خدا و حجت او برایش یک اصل بود و امروز یکی دیگر از ثمرات تربیتی اسلام وانقلاب برای جهانیان به نمایش درآمد، شهید حججی ثمره تربیت همین فرهنگ بود که با ایستادگی وصلابت خود طبق فرمایش مقام معظم رهبری حجتی شد برای جوانان عزیز ما و دشمن از این تربیت ها هراس دارد مراقب باشیم اسیر توطئه دشمنان نشویم.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: امروز در دنیا شاهد وقوع  جنایات بسیار تلخ و شرم آوری هستیم، جنایات وحشیانه وبی شرمانه تروریستی در یمن، عراق، سوریه، بحرین فلسطین و ... که همه برگرفته از تروریستی که اورپا عامل به وجود آمدن وتقویت آن است.

وی خاطرنشان کرد: امروز آتشی که غربی‌ها در خاورمیانه آورند دامن خودشان را گرفته و اضطرابی را که امروز بین مردم اورپا تروریست آورده یک روز با حمایت غربی ها به خاورمیانه آورده شده بود.

باقریان اذعان کرد: غرب  که اسلام را متهم به تروریست می‌کند خود عامل اصلی در افروختن آتش ترور وجنایت در کشورها است و اسلام هراسی که آنها به راه انداخته اند برای انحراف افکار دنیا از دین  و فرهنگ غنی اسلام است.

وی متذکر شد: اسلام اگر آیه جهاد دارد محل این آیه را بیان کرده است چرا دشمنان فقط این آیه را دیده اند، و این دستور قرآن را که اگر جنگ و شرایط جنگی تمام شد حق ندارید اسیران در تعقیب کنید، کودکان و زنان  اذیت کنید، مردم بی دفاع کوچه وبازار را به خاک  وخون نکشید، را ندیده اند.

امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: تروریست با جنگ فرق دارد، جنگ شرایط  مخصوص خود را دارد، قوانین وآداب مخصوص خود را داراست، در جنگ مردم می دانند که جنگ است و هر لحظه در خطر هستند، جنگ در میدانی نبرد است و هدف آنها مردان حاضر در جنگ است اما تروریست با مردم بی دفاع و بی گناه، کودکان و زنان کار دارد.

وی یادآور شد: تروریست اقدامی وحشیانه ای است که با سپربلا قرار دادن مردم بی دفاع کوچه و بازار  خود را مطرح می کند و اقدماتی که در افغانستان، عراق... توسط آمریکا  انجام شد نمونه بارزی است از تروریست دولتی است و آنها اقدمات تروریستی خود را به بهانه جنگ مطرح می‌کنند در حالی که این اقدامات و اقداماتی که آل سعود در یمن، صهیونیست در فلسطین انجام می دهد همه نمونه‌ی است از تروریست است و تروریست هیج استدلال و منطقی ندارد.

باقریان در پایان گفت: در آمریکا به راحتی راهپیمایی در دفاع از نژاد پرستی انجام می‌شود و دولتمردان آن کشور  از آن دفاع می‌کنن  این اقدام نژادپرستها و حمایت دولت از آنها این سخن مقام معظم رهبری را دوباره آشکار ساخت  که دستهای آهنین آمریکا زیر دستکش مخملین وحریر  مخفی شده است و این نمونه ای از فرهنگ غرب است.

کد خبر 316723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.