شهیدان باهنر و رجایی نقشی بسزایی در انقلاب اسلامی داشته‌اند

امام جمعه موقت خوروبیابانک گفت: شهیدان باهنر و رجایی نقشی بسزا در انقلاب اسلامی داشته‌اند و الگوی بی‌نظیری در خدمت صادقانه به مردم هستند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام حسین عزیز در خطبه های نماز جمعه شهر خور در جوار امامزاده سید داود برگزار شد افزود: دولت با نگاه ویژه به شهرستان کمتر توسعه یافته خوروبیابانک اقدام های خوبی را انجام داده که انتظار می رود تکمیل طرحهایی مانند استخر شنا، بیمارستان ۳۲ تختخوابی و گازرسانی با جدیت دنبال شود.
وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت گفت: سیره و روش این دو شخصیت بزرگ نظام جمهوری اسلامی باید همواره الگوی مسئولان باشد.
وی افزود: شهیدان باهنر و رجایی نقشی بسزا در انقلاب اسلامی داشته‌اند و الگوی بی‌نظیری در خدمت صادقانه به مردم هستند.
امام جمعه موقت خوروبیابانک ادامه داد: فعالیت های دولت و مسئولان برای مردم، همه به برکت خون شهدا، نظام اسلامی و در سایه منویات رهبری و ولایت فقیه انجام شده است.
حجت الاسلام عزیز خاطرنشان کرد: امروز وحدت وهمدلی تنها راه پیشرفت و توسعه کشور است و دولت در فضای همدلی می تواند به پیشرفت مطلوب برسد.
وی افزود: باید همه مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم بیشترین استفاده را ببرند و زمینه بهبود روزافزون وضعیت زندگی مردم را فراهم کنند.
امام جمعه موقت خوروبیابانک همچنین با اشاره به آغاز به کار شورای پنجم شهر و روستا گفت: افراد منتخب دوره پنجم شوراهای اسلامی نیز باید برنامه ریزی در رابطه با مسائل شهر را انجام دهند.
حجت الاسلام عزیز افزود: مردم فرصت خدمتگزاری را به اعضای جدید شورای شهر و روستا دادند که در رفع مشکلات آنها بیش از گذشته تلاش کنند.
وی صداقت در گفتار، ایمان در عمل و خدمت بی منت را مهمترین شاخصه های یک مسئول بیان کرد و گفت: فردی مدیر کار آمد است که علاوه بر تخصص و پشتکار آینده نگر هم باشد و بخوبی بتواند بسیاری از مشکلات حوزه کاری خود را مدیریت کند.
وی ادامه داد: راه پیشرفت شهرستان دو عنصر مدیریت قوی و فضای امن است که نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی دارد.
امام جمعه موقت خوروبیابانک با اشاره به روز مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: دشمنان نتوانستند حقیقت بزرگ منشی و دینداری شهیدان را درک کنند و با توطئه ترور فرهیختگان و نخبگان سعی داشتند اساس نظام سست شود ولی در این کار ناکام ماندند.
وی گفت: از طرفی اسفناک تر و خطرناک تر از مظلومیت همه مسلمانان، وضعیت مردم ستمدیده یمن است که از هوا و زمین مورد تهاجم قرار گرفته اند و با فقر شدید، بی آبی و آلودگی آبها، دست و پنجه نرم می کنند.
حجت الاسلام عزیز افزود: هزاران نفر از مردم یمن به ویژه کودکان به خاطر وبای ساخته استکبار، جان خود را از دست می دهند.
وی با تسلیت به مناسبت شهات امام محمد باقر(ع)، خاطرنشان کرد: زندگی ایشان ادامه زندگی و راه امام سجاد (ع) بود که به دلیل سخت گیری خلفای آن دوران متوقف مانده بود.
وی گفت: اقدامات تشکلی و پراکندن بذر علم و معرفت از دیگر اقدامات امام محمد باقر(ع) بود.
امام جمعه موقت خوروبیابانک در پایان سخنان خود به نزدیک شدن روز عرفه اشاره کرد و افزود: عرفه، روز بخشش بسیار توسط خداوند است و باید قدر این روز را بدانیم. /

کد خبر 316615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.