اعضای شورای شهر و روستا به  قوانین مسلط باشند

نطنز-فرماندار نطنز گفت: اعضای شورای شهر و روستا بر قوانین مسلط بوده و طبق مصوبات عمل کنند 

به گزارش خبرنگار ایمنا  از نطنز، یوسف حسنی در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر نطنز اظهار کرد: فرایند انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با توجه به حساسیت بالا با دقت تمام و اجرای قانون برگزار شد، در انتخابات ریاست جمهوری حتی یک تخلف و اعتراض نداشتیم و در انتخابات شوراها همه شکایات به‌ موقع پاسخ داده شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حق‌الناس بودن رأی مردم، خاطرنشان کرد: این مسأله یک موضوع شرعی و فقهی بود و در تمام مراحل انتخابات اصل امانت‌داری که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، رعایت شد.

فرماندار نطنز با تبریک به اعضای جدید شورا، تصریح کرد: اشرافیت شما بیش از همه باید بر قوانین باشد چراکه همه مصوبات شوراها باید در کمیته تطبیق تأیید شود و بعد برای ابلاغ به شوراها اعلام می‌شود.

وی در توضیح شورای شهرستان تصریح کرد: این شورا نماینده مجموعه شوراهای شهر و روستا است، اعضای شوراها دقیقاً باید موارد قانونی را رعایت کنند و بعدها هر چه را کمیته تطبیق تأیید کرد قابلیت اجرا دارد و تصویب خواهد شد.

حسنی به نقش مهم ارتباط و تعاملات اعضای شوراها اشاره کرد و گفت: تلاش کنید حتماً ارتباط خوبی با مردم و مسؤولان داشته باشید.

وی همچنین به نظم در برگزاری جلسات و پرهیز از اختلافات و تفرقه در بین اعضای شوراها تأکید کرد و احترام و اتحاد را لازمه کار شوراها دانست.

فرماندار نطنز بر تسریع روند انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری تا زمان صدور احکام تأکید و خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار مهم‌ترین تصمیم شورا و حق قانونی آنان است.

کد خبر 316547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.