خبرنگاران اصفهانی از مربی سپیدرود سوال نپرسیدند

خبرنگاران اصفهانی در پایان دیدار سپاهان و سپیدرود رشت از مربی سپیدرود سوال نپرسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نظرمحمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر به گفته مدیر رسانه‌ای این تیم، به دلیل گرفتگی حنجره در نشست خبری حضور پیدا نکرد و به جای او امید روانخواه مربی سپیدرود به کنفرانس خبری آمد.

در ابتدای این نشست مدیر رسانه‌ای تیم سپیدرود در مورد علت حضور پیدا نکردن علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از این بازی که روز گذشته برگزار شد، گفت: ما بدون برگزاری تمرین به اصفهان آمده بودیم و ساعت ۱۶ روز گذشته زمین تمرینی در اصفهان پیدا کردیم که با زمان نشست خبری تداخل داشت. از باشگاه سپاهان درخواست کردیم نشست خبری را به بعد از ساعت ۱۶ موکول کنند اما به دلیل اینکه در آن ساعت سپاهان تمرین داشت، این امر میسر نشد و از خبرنگاران اصفهانی عذرخواهی می‌کنم.

در ادامه نشست خبری امید روانخواه مربی تیم سپیدرود رشت در مورد تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: شاید در چهار بازی گذشته اینقدر تحت فشار نبودیم و حتی در بازی‌هایی که باختیم تیم برتر میدان بودیم و متأسفانه نتیجه لازم را نگرفتیم.

وی با بیان اینکه سپاهان امروز خوب بازی کرد افزود: در بازی امروز برنامه داشتیم. تیم نوپا و جوانی هستیم و استراتژی مشخصی برای دیدار با سپاهان داشتیم و شانس هم آوردیم که توانستیم این بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

روانخواه گفت: سه شکست گذشته به ما کمک کرده است که تیم بهتری مخصوصاً در کارهای دفاعی باشیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: از باشگاه سپاهان به دلیل فراهم کردن شرایط بازی در ورزشگاه نقش‌جهان تشکر می‌کنم. بازی کردن در این ورزشگاه به بازیکنان شخصیت می‌دهد اما متأسفانه از سوی برخی تماشاگران سپاهان فحاشی صورت گرفت که زیبنده این ورزشگاه زیبا نبود. درست است که در بازی اتفاقاتی افتاد که بر وفق مراد تماشاگران نبود ولی ما هم زحمت می‌کشیم تا بتوانیم با دست پر به شهرمان برگردیم.

در ادامه و هنگامی که نوبت به سوال کردن خبرنگاران از روانخواه رسید، خبرنگاران اصفهانی به دلیل غیبت علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود در نشست‌های خبری این دیدار از مربی این تیم هم سوالی نپرسیدند.

کد خبر 316395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.