«رضا صادقی» در اصفهان می‌خواند

کنسرت رضا صادقی به رهبری بهنام ابطحی، ۵ شهریور ماه در سالن رودکی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، رضا صادقی، خواننده، آهنگساز و ترانه سرای بندرعباسی است که از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در زمینۀ موسیقی و خوانندگی آغاز کرد و  آلبوم اول او با نام «راز عشق» در سال ۱۳۷۲ منتشر شد. وی سپس آلبوم های «گل لاله»، «رؤیای شیرین» و «مستانه و دیوانه» را به بازار موسیقی عرضه کرد و بعد برای ادامۀ کار به تهران آمد. صادقی که به «مشکی پوش» نیز معروف است به گفتۀ خود از ۲۵ مرداد ۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند و آغاز معروفیت او نیز به ترانهٔ «مشکی رنگ عشقه» در آلبومی به نام «پیرهن مشکی» برمی گردد. آلبوم «وایسا دنیا» دومین آلبوم وی در تهران بود که سال ۱۳۸۵ منتشر شد.
آلبوم «چقدر سخته» صادقی اما آلبومی بود که به صورت غیررسمی و به سبب دزدیده شدن این آلبوم از منزل شخصی وی منتشر شد و او آلبوم بعدی خود را با نام «یکی بود یکی نبود» در سال ۱۳۸۸ منتشر کرد.
 از این هنرمند آلبوم های دیگری به نام های «دیگه مشکی نمی پوشم»، «همین...» و «فقط گوش کن» نیز منتشر شده است.

گفتنی است، رضا صادقی کنسرت خود را در اصفهان به رهبری بهنام ابطحی همراه با قطعاتی از آلبوم جدید خود به نام «یعنی درد» اجرا می کند.
علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خوانندۀ محبوب می توانند با تهیۀ بلیت از سایت ملی کنسرت روز ۵ شهریور ماه، در دو سانس ۱۸ و ۲۱ به تالار رودکی اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 316065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.