کمتر از ۱۰ روز است سرمربی بیمه رازی شده‌ام/ شرایط تیم خوب است

سرمربی سابق تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: کمتر از ۱۰ روز است که سرمربیگری تیم بیمه رازی را بر عهده گرفته‌ام و در حال حاضر شرایط تیم برای حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری نسبتاً خوب است.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم بیمه رازی برای حضور در لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از اینکه باشگاه ذوب‌آهن تصمیم قطعی خود را برای عدم تیمداری در رشته وزنه‌برداری اعلام کرد، به تیم بیمه رازی آمدم و هدایت این تیم را بر عهده گرفتم.

وی ادامه داد: اکثر وزنه‌بردارانی که در ترکیب تیم بیمه رازی هستند طی سه سالی که ذوب‌آهن در لیگ برتر تیمداری کرده بود در این تیم حضور داشته‌اند و از آن‌ها شناخت دارم. همچنین توانستیم چند نفر از وزنه‌برداران ملی‌پوش را هم جذب کنیم.

جباری افزود: تیم ملی حفاری اهواز نیز امسال در رده سنی بزرگسالان در رشته وزنه‌برداری تیمداری نمی‌کند اما در رده سنی جوانان در مسابقات لیگ نماینده دارد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری بیمه رازی بیان کرد: در حال حاضر شرایط تیم خوب است. مرحله اول لیگ برتر از امروز به مدت دو روز آغاز می‌شود. از پنجشنبه ۲۶ مردادماه در تهران اردو زدیم و بازیکنان تمرینات خود را انجام داده‌اند. البته با توجه به اینکه اکثر بازیکنان ملی‌پوش هستند و در اردوهای تیم ملی حضور دارند از نظر بدنی آمادگی لازم را دارند و در شرایط خوبی به‌سر می‌برند.

وی اضافه کرد: امسال هر پنج مرحله از مسابقات لیگ در ورزشگاه دوازده هزار نفری تهران برگزار می‌شود و فدراسیون میزبانی مسابقات را برعهده دارد و رقابت‌ها از تلویزیون به صورت زنده پخش می‌شود.

جباری با اشاره به اینکه شرکت بیمه رازی برای اولین‌بار در رشته وزنه‌برداری سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: از همین ابتدای کار باید خیلی محکم و قاطع شروع کنیم تا امتیاز کامل مسابقات را به دست آوریم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری بیمه رازی اذعان کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی است. تیم رعد پدافند به واسطه حضور ملی‌پوشان قدرتمند و همچنین تیم مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان تیم‌های خوبی هستند و فکر می‌کنم امسال رقابت خوب و جالبی با آنها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه از شرکت بیمه رازی با من تماس گرفتند و سرمربیگری این تیم را به من پیشنهاد دادند. پس از جلسه‌ای که در تهران داشتیم صحبت‌های نهایی صورت گرفت و برای فصل جدید به توافق رسیدیم.

کد خبر 315913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.