پرداخت قسطی جرایم تخلفات رانندگی از طریق سایت راهور ۱۲۰

رئیس پلیس راهوار استان اصفهان گفت: رانندگان از طریق سایت راهور ۱۲۰ می‌توانند جریمه تخلفات خود را پرداخت کنند و پس از پرداخت جریمه بعد از ۷۲ ساعت تخلف از سیستم راهنمایی و رانندگی حذف می‌شود.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری ایمنا با اشاره به استعلام تخلفات رانندگی و پرداخت قسطی جرایم تخلفات رانندگی اظهار کرد: رانندگان بدون مراجعه به مکان خاصی می‌توانند آخرین وضعیت جریمه وسایل نقلیه خود را با ارسال بارکد ١٧ رقمی پشت کارتvin  که به صورت عمودی نوشته شده، به شماره پیامک‌های ۱۱۰، ۱۲۰ و ۲۰۲۰ استعلام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین رانندگان می‌توانند با ورود به سایت راهور به نشانی Rahvar۱۲۰.ir نسبت به استعلام تخلفات خود اقدام کنند.

پرداخت جریمه و حذف تخلف بعد از ۷۲ ساعت

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: رانندگان از طریق سایت راهور ۱۲۰ می‌توانند جریمه تخلفات خود را پرداخت کنند و پس از پرداخت جریمه بعد از ۷۲ ساعت تخلف از سیستم راهنمایی و رانندگی حذف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که موارد خاصی وجود دارد، رانندگان می‌توانند از پلیس ۱۱۰ استفاده کنند و اطلاعات اولیه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

رضایی یادآوری کرد: رانندگانی که قادر به پرداخت یکباره جرایم خود نیستند، بهترین راهکار پرداخت به صورت مرحله‌ای و قسطی با مراجعه به سایت راهور ١٢٠ است، رانندگان با مراجعه به این سایت، اطلاعاتشان ثبت شده و سپس وارد سابقه تخلفات خودرو می شوند و سیستم به صورت هوشمند، برای هر ردیف تخلف، شناسه قبض و پرداخت تعریف می‌کند.

وی بیان کرد: این سایت به منظور جلوگیری از مسافرت‌ها و کاهش ترافیک طراحی شده و رانندگان به آسانی می‌توانند از سامانه اینترنت و تلفن استفاده کرده و در وقت و زمان صرفه‌جویی کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم با رعایت دقیق قوانین و مقررات سهم بسیار زیادی را در کاهش تصادفات و جلوگیری از فوت عابرین، موتورسواران و رانندگان داشته باشیم.

کد خبر 315884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.