رفتار مهربانانه با مردم، برخورد قهری و قاطع با مخلان نظم و امنیت

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: خط‌مشی نیروی انتظامی در استان اصفهان رفتار مهربانانه توأم بارحمت، عطوفت و مهربانی است اما با مخلان نظم و امنیت برخورد قهری و قاطع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از سردار آقاخانی و قدرشناسی مردم اصفهان اظهار کرد: اصفهان معروف به خوش‌اقبال بودن است اما امروز متوجه شدیم که خوش بدرقه هم است و این نشان از قدرشناسی مردم دارد.

وی بیان کرد: خدا رو شاکرم که خدمت‌گزار مردم شهیدپرور، مجاهد، متدین، انقلابی و فرهنگ‌دوست اصفهان هستم و مسئولیت امنیت و آرامش آنها را بر عهده ‌دارم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به چشم‌انداز و رسالت نیروی انتظامی عنوان کرد: برنامه‌محوری و عمل‌گرا بودن الگوی کار ما است و خط‌مشی نیروی انتظامی در استان اصفهان رفتار مهربانانه توأم بارحمت، عطوفت و مهربانی است اما با مخلان نظم و امنیت برخورد قهری و قاطع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان تقویت نقش مردم در تولید امنیت را مدنظر قرار خواهیم داد، عنوان کرد: تولید امنیت یک کار ویژه همگانی است و نیروی انتظامی مسئول حفظ این امنیت است.

معصوم‌بیگی ادامه داد: تعامل برونی و انسجام درونی به ‌عنوان راهبرد و روح حاکم بر مأموریت‌ها در استان اصفهان مدنظر بوده و تمرکز بر روی پیشگیری از جرم و سرقت در دستور جدی کار قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: به‌منظور پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت جامعه باید همکاری و تعامل بین نیروی انتظامی با ترجمان‌ها، سازمان‌ها و نهادها برقرار شود.

کد خبر 315634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.