استاندار اصفهان: امنیت بسترساز اقتدار و عزت کشور است

استاندار اصفهان گفت: تاکید بر امنیت در همه شئون سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باعث استقلال، پیشرفت و توسعه کشور می شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، رسول زرگرپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مهمترین وظیفه دولت‌ها فارغ از دیگر امور داخلی، برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور بسترساز اقتدار و عزت کشور است، افزود: تاکید بر امنیت در همه شئون سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باعث استقلال، پشرفت و توسعه کشور می‌شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه احساس امنیت از استقرار امنیت مهم‌تر است، بیان کرد: امروز به برکت خون شهیدان و تلاش‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و اقدامات چشمگیر نیروهای امنیتی، ایران را به یکی از امن‌ترین کشورهای جهان تبدیل کرده، این در حالی است که در اطراف کشور جنگ و آشوب برپاست و دشمنان بعثی دندان‌های خود را برای گرفتن سرزمینمان تیز کرده‌اند.

وی ادامه داد: امنیت ایران به همت تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی است در حقیقت نیروی نظامی مظهر اقتدار و استقلال کشور است.

زرگرپور تأکید کرد: نیروی انتظامی همان‌گونه که امت ایران اسلامی انتظار دارند، نیروی قوی، مقتدر، سالم، امین، هوشمند، مؤدب، حامی مردم و قاطع در برخورد با قانون‌شکنان است.

وی با اشاره به اینکه امنیت استان بزرگ و پهناور اصفهان بسیار مهم بوده و جایگاه دوم را بعد از پایتخت دارد، عنوان کرد: به دلایل زیادی از جمله استقرار کارخانه‌های تولیدی بزرگ، استقرار واحدهای گسترده نظامی و انتظامی، استقرار جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر تنوع قومیت‌ها، خرده فرهنگ‌ها، گرایشات سیاسی و در نهایت جهانی بودن شهر اصفهان و توریست‌پذیری آن بسیار جایگاه نیروی انتظامی و فرماندهی نیروی انتظامی در استان اصفهان جایگاهی حساس و مهم است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در طول ۴ سال گذشته باوجود خشک‌سالی، بی‌آبی، رکود اقتصادی، مشکلات وسیع کارگری و بیکاری کارگران، رویدادهای اجتماعی و رقابت‌های حاد سیاسی که می‌توانند بسترساز رویدادهای امنیتی در استان باشند؛ این استان بهترین امنیت و آرامش را در طول سال‌های بعد از انقلاب تجربه کرده و چون امنیت بسترساز توسعه و پیشرفت هم بوده؛ اقدامات وسیع عمرانی و سرمایه‌گذاری زیادی در استان صورت گرفته که مثال‌زدنی است.

وی بیان کرد: صدها پروژه و طرح‌های با سابقه ۲۰ ساله به بهره‌برداری رسیدند که برای مردم کاملاً مشهود و قابل لمس است.

زرگرپور با اشاره به برگزاری دو انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز در امنیت کامل ۱۰۰ درصدی اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات نشان از رضایت آنها داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سردار آقاخانی اضافه کرد: با شناختی که سردار اشتری از جایگاه اصفهان دارد، انتخاب سردار مهدی معصوم بیگی در راستای ارتقای تمام خدمات جای تبریک و تهنیت دارد.

کد خبر 315624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.