رویکرد دولت تقویت بخش خصوصی است

فرماندار کاشان گفت: باتوجه به افتتاح 55درصد از پروژه ها توسط بخش خصوصی این موضوع نشان دهنده توجه و رویکرد دولت به تقویت بخش خصوصی است.

به گزارش ایمنا، حمید رضا مومنیان فرماندار کاشان گفت: با صرف یک هزار و ۴۸۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در هفته دولت ۱۴۹ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: این طرحها را شامل ۵۴ عمران و بهسازی شهری و روستایی، ۱۲ خدماتی، ۴۱ برق، ۵ میراث فرهنگی و صنایع دستی، ۷ کشاورزی، ۱۱ آب وفاضلاب شهری و روستایی، ۸ ورزش و جوانان، ۵ راهدای و ۶ بهداشتی درمانی بیان کرد.
فرماندار کاشان افزود: بیش از ۵۵ درصد این طرح ها توسط بخش خصوصی و عمومی اجرا شده است که این مهم توجه و رویکرد دولت به تقویت بخش خصوصی است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش از کاهش آبرسانی با تانکر به روستاها در سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته آب شرب ۲۹ روستای این شهرستان با تانکرهای سیار تامین می شد که این رقم امسال به ۱۳ روستا کاهش یافته است.
مومنیان تصریح کرد: این مهم به علت نظارت های مدیریتی، اصلاح شبکه های توزیع و همچنین ایجاد مخزن های جدید محقق شده است.
وی یادآور شد: مشکل عمده آب شرب روستائیان، نخست تامین و پس از آن کنترل هدر رفت آب به علت فرسودگی شبکه های آبرسانی است.
وی درخصوص عملکرد دولت یازدهم در این شهرستان هم گفت: در طول چهار سال گذشته با صرف ۶۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ۷۰ کیلومتر بر طول شبکه فاصلاب این شهرستان افزوده است.
به گفته فرماندار کاشان در همین مدت ۱۰ کیلومتر نیز به طول شبکه گاز کاشان اضافه شده که با گاز رسانی به روستای «نابر» این شهرستان در دهه فجر امسال جشن شکرگذاری گازرسانی به آخرین روستای کاشان برگزار خواهد شد.
دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است. /

کد خبر 315614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.