اکران و نقد و بررسی «بیست و یک روز بعد» باحضور کارگردان

برنامه اکران ویژه فیلم «بیست و یک روز بعد» با حضور کارگردان فیلم، در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، اکران ویژه این فیلم به همراه جلسه نقد و بررسی با حضور سیدمحمدرضا خردمندان (کارگردان) و محمدرضا شفاه و بهنام بهادری در برنامه «مجموعه نشست های یک روزه هنری ویژه کودک و نوجوان» در ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۹ مردادماه برگزار خواهد شد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سازمان توسعه سینمایی سوره است که سیدمحمدرضا خردمندان فیلمنامه آن را نوشته است و حمیدرضا آذرنگ، ساره بیات، مهدی قربانی، رضا استادی، سینا رازانی، امیرحسین صدیق، مسعود چوبین و جلال فاطمی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «بیست و یک روز بعد» اولین اثر سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان است که نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده...!

استقبال کم نظیر مخاطبان جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان منجر به کسب پروانه زرین بهترین کارگردانی برای سید محمدرضا خردمندان و پروانه زرین بهترین بازیگر (نوجوان) برای مهدی قربانی شد.

گفتنی است، اکران فیلم "بیست و یک روز بعد" در سینما سپاهان اصفهان و سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 315544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.