برگزاری پیاده روی حرم تا حرم در روز غدیر خم در اردستان

اردستان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت:پیاده روی حرم تا حرم از محل امامزاده موسی(ع) تا امامزاده اسماعیل(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام سیدجوادحیدری ظهر امروز در جلسه کمیته مساجد شهرستان اردستان باموضوع برنامه ریزی جشن های غدیر در اداره تبلیغات به اهمیت و جایگاه غدیر اشاره کرد و گفت: اهمیت عید غدیر خم در بین مسلمانان از این لحاظ است که یکی از بزرگترین موضوع هایی را که خلافت و جانشینی باشد معین نموده است.
وی در ادامه افزود: مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصت مناسبی است برای رونمایی ارزش های دینی در جامعه است.
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان اظهار کرد: با همکاری هیئات امنا مسجد جامع اردستان و هیئت مذهبی رزمندگان اسلام، مراسم دعای عرفه در روز پنجشنبه ۹ شهریور راس ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد جامع اردستان برگزار می گردد.
وی افزود: ائمه جماعات و روحانیون، اهمیت دعای عرفه را برای مردم تبیین کنند واطلاع رسانی و تبلیغات مراسم دعای عرفه بر عهده هیئات رزمندگان اسلام و هیئات امنا مسجد جامع باشد.
 
حیدری تصریح کرد:هیئات امنا مسجد حضرت حجت(عج) با هماهنگی امام جماعت مسجد برنامه جشن شب عید غدیر و ظهر روز غدیر از قبیل سخنرانی در شب عید غدیر و خطبه خوانی در ظهر غدیر همراه با اطعام مومنین رل برگزار خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه شام عید غدیر توسط هیئات رزمندگان اسلام در حسینیه محله راهمیان برگزار می شود.

حیدری در پایان اذعان داشت:با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه مراسم پیاده روی حرم تا حرم از محل امامزاده موسی(ع) تا امامزاده اسماعیل(ع) برگزار می شود. /

کد خبر 315467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.