دورهمی خانوادگی از جنس ورزش

مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار میزبان خبرنگاران ورزشی اصفهان و خانواده‌های آنها بود.

به گزارش ایمنا، مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان شب گذشته میزبان خبرنگاران ورزشی اصفهان و خانواده‌های آنها بود.

این برنامه توسط سازمان ورزش شهرداری اصفهان و در قالب پانزدهمین جشنواره ورزشی ویژه اقشار به مناسبت روز خبرنگار در فضایی شاد در باغ جوان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه خبرنگاران ورزشی در کنار اعضای خانواده‌ در رقابت‌های دارت، پنالتی گل کوچک و پرتاب پنالتی بسکتبال خود را محک زدند و به سه خانواده‌ای که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند جوایزی اهدا شد.

اجرای نمایش استندآپ کمدی، موسیقی سنتی، جنگ شادی و تقلید صدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در این مراسم با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران ورزشی در همه حال و حتی در روزهای تعطیل دغدغه ورزش، ارسال و انعکاس اخبار ورزشی و انجام رسالت خود را دارند و باید از خانواده‌هایی که دوری آنها را تحمل می‌کنند تشکر کرد.

علی قاسمی امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا و به ویژه فداکاری شهدای مدافع حرم همچون شهید محسن حججی دانست و افزود: به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان، قطعاً وظیفه ما در مقابل این فداکاری‌ها دوچندان شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با انتقاد از غفلت از پژوهش و آموزش در عرصه خبر، خبرنگاران را به بهره‌گیری از دانش روز و دانش نهان و تجارب پیشکسوتان توصیه کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم خبرنگاران در همه عرصه‌ها بیش از گذشته اثربخش باشند چراکه جامعه از آنها انتظار دارد خوب قلم بزنند و به دنبال عدالت باشند.

در پایان این جشن نیز با انجام قرعه‌کشی به تعدادی از شرکت‌کنندگان هدایایی اهدا شد.

کد خبر 315296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.