مهدی‌پور به دربی نمی‌رسد/ انتقاد از کادر پزشکی ذوب‌آهن منصفانه نیست

پزشک تیم ذوب‌آهن در مورد انتقادهایی که به مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان این تیم شده گفت: آسیب‌دیدگی و مصدومیت در بازی ربطی به تمرینات بدنسازی یا عملکرد کادر پزشکی تیم ندارد و جزئی از اتفاقات فوتبال است.

امیرحسین شریفیان‌پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت مصدومان تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: مصدومیت مهران درخشان‌مهر و سیدمحمد ستاری بهبود یافته و در هفته سوم لیگ برتر در زمین حضور داشتند و در دربی فوتبال اصفهان هم بازی خواهند کرد.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: مهدی مهدی‌پور این هفته هم باید استراحت کند و نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند اما از هفته آینده می‌تواند در زمین حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل آسیب‌دیدگی مکرر بازیکنان ذوب‌آهن چیست و آیا به تمرینات بدنسازی آن‌ها مربوط می‌شود یا خیر، گفت: این مصدومیت‌ها ربطی به بدنسازی ندارد و یک اتفاق است و بستگی به شرایط بازی دارد. این موارد را بیشتر مربوط به اتفاقات فوتبالی می‌دانم. در لیگ‌های اروپایی هم بازیکنان مدام آسیب‌ می‌بینند و نمی‌توان گفت به بدنسازی آن‌ها ربط دارد. در حال حاضر این بدشانسی گریبان تیم ذوب‌آهن را گرفته است.

شریفیان‌پور اذعان کرد: در شدید بودن ضربه‌ای که در بازی با سیاه‌جامگان به پای حدادی‌فر وارد شد شکی نیست اما مشابه این اتفاق برای بازیکنان دیگر هم افتاده است و دچار پارگی رباط هم نشدند در مقابل رونالدو هم که پس از عمل جراحی و گذشت هفت ماه وارد زمین شد هنوز ۲۰ قدم برنداشته بود که دوباره رباطش پاره شد. در هر صورت اینکه این اتفاقات مربوط به بدنسازی باشد را اصلاً قبول ندارم.

انتقاد از کادر پزشکی ذوب‌آهن منصفانه نیست

پزشک تیم ذوب‌آهن در مورد انتقاد برخی رسانه‌ها از کادر پزشکی ذوب‌آهن، گفت: وظیفه کادر پزشکی رساندن مصدومان به بازی است. نمی‌دانم کسی که انتقاد کرده چه منظوری داشته اما لطف داشته است. یعنی هر کس در این دنیا مریض می‌شود به پزشک مربوط است؟ سابقه ما مشخص است و نزدیک به ۱۸ سال است در مسابقات لیگ فوتبال پزشک هستم. مصدومیت جزئی از فوتبال است و هر سال در یک تیم بیشتر است.

وی اضافه کرد: وظیفه پزشک درمان بیمار است. هنر من این است تلاش کنم بازیکنی که چهار هفته نیاز به درمان دارد را در عرض سه هفته به بازی برسانم یا محمد ستاری را زودتر از زمان درمانش به بازی برسانم.

شریفیان‌پور در مورد وضعیت قاسم حدادی‌فر بیان کرد: حدادی‌فر روز جمعه ۲۰ مردادماه در بیمارستانی در تهران و برای بار دوم زانوی پای چپش را جراحی کرد.

وی ادامه داد: ضربه‌ای که به زانوی پای چپ حدادی‌فر وارد آمد باعث شد رباط صلیبی از سر استخوان کنده شود که در نهایت حدادی‌فر دوباره در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شریفیان‌پور بیان کرد: زمان دقیق برگشت حدادی‌فر به بازی و روند درمانش مشخص نیست اما بین هفت تا هشت ماه باید استراحت کند و به طور قطعی نیم‌فصل اول نمی‌تواند در بازی حضور داشته باشد و برای نیم‌فصل دوم هم هنوز چیزی مشخص نیست.

کد خبر 315247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.