حل معضل اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت اصلی دولت دوازدهم است

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک گفت: با توجه به توانمندی برخی وزرای پیشنهادی، دولت در وهله اول نسبت به حل معضل بیکاری و رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کند.

به گزارش ایمنا، عباسعلی پوربافرانی اظهار داشت: مطالبه عمومی و خواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکل گیری کابینه ای از افراد نخبه و کاردان است.
وی بر توجه دولت دوازدهم به حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تاکید کرد.
پوربافرانی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی وزیران با رئیس جمهوری نقشی مهم در پیشبرد اهداف کشور دارد و کابینه دوازدهم باید توانمند باشد تا بتواند گام های اثربخش در پاسخ به انتظارات مردم بردارد.
نماینده نایین و خوروبیابانک تصریح کرد: در حوزه هایی که ضعف وجود دارد وزرای پیشنهادی نسبت به بازبینی برنامه ها اقدام کنند و درصورتی که با عدم تایید رای مجلس همراه بود، رئیس جمهوری قرد کارآمدتری معرفی کند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: موضوع اقتصادی و کاهش دغدغه های مردم همچنان مطالبه جدی از دولت و مجلس است و امیدواریم دولت دوازدهم در تکمیل برنامه های کاری دولت تدبیر و امید کشور را درمسیر ثبات اقتصادی وسیاسی در ابعاد داخلی و بین المللی قرار دهد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه حل معضل اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت اصلی دولت دوازدهم است، گفت: با توجه به توانمندی برخی وزرای پیشنهادی، دولت در وهله اول نسبت به حل معضل بیکاری و رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کند.  
پوربافرانی اظهار کرد: وزرا در جلسات فراکسیون و کمیسیون ها اولویت برنامه های خود را حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهند تا کابینه ای با کارآمدی و تعامل لازم داشته باشیم.  
شهرستان نایین با بیش از ۳۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
شهرستان خوروبیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
رئیس جمهوری سه شنبه گذشته ۱۷ مرداد ماه در نامه ای به رئیس مجلس ۱۷ وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را معرفی کرد، پس از معرفی این لیست، جلسات فراکسیون ها و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم آغاز شد.

کد خبر 315154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.