ساختمان اداری هیأت‌های ورزشی در شأن آنها نیست/ آمادگی برای واگذاری زمین به هیأت‌ها

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: اتاق‌هایی که برای امور اداری در اختیار هیأت‌های ورزشی گذاشته شده است در شأن این هیأت‌ها نیست و آمادگی واگذاری زمین به هیأت‌های ورزشی را داریم.

علیرضا امین آزاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره صحبت‌های رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان در مورد واگذاری زمین برای ساخت ساختمان اداری این هیأت و ورزشگاه که چندی پیش در همین خبرگزاری منتشر شد اظهار کرد: درخواست اولیه هیأت تکواندو استان اصفهان این بود که بخش خصوصی در این مورد ورود کند و هم فضایی برای ساختمان هیأت و هم مکانی برای فعالیت ورزشی احداث شود. طبق مفاد ماده ۲۷ باید مجوزهای لازم گرفته می‌شد و چون بخش خصوصی مجری این کار بود، باید پروسه اداری طی می‌شد و متاسفانه نتیجه‌گیری در این مراحل زمان‌بر است که امکان دارد بخش خصوصی را منصرف کند.

وی در مورد مکان‌هایی که در اختیار بخش اداری هیأت‌های ورزشی استان اصفهان است تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونان وی هم قبول دارند اتاق‌هایی که در اختیار هیأت‌های ورزشی گذاشته شده است در شأن هیأت‌ها نیست و باید فکری برای ساختمان اداری هیأت‌های ورزشی استان اصفهان شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: هیأت تکواندو در این زمینه اعلام آمادگی کرده است که اگر زمین در اختیار این هیأت گذاشته شود توانایی ساخت ساختمان اداری را دارد، بنابراین با هماهنگی‌های لازم دو قطعه زمین به این هیأت معرفی شده است و مسئولان هیأت نیز یکی از زمین‌ها را پسندیده اند و این زمین در حال طی مراحل اداری برای واگذاری است.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی لازم جهت واگذاری زمین به هیأت‌های ورزشی برای ساختن ساختمان اداریشان را دارد.

کد خبر 315133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.