عدالت محوری، رسیدگی به مناطق محروم، نیمه برخوردار و توسعه یافته است

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: از مؤلفه های اصلی رفتن به سمت عدالت محوری و توجه ویژه به مردم، رسیدگی به مناطق محروم، نیمه برخوردار و مناطق توسعه یافته است.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نحوه توزیع عادلانه امکانات و خدمات ورزشی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان گفت: در دهه اخیر که به نام «دهه پیشرفت و عدالت» نامگذاری شده است، شهرداری اصفهان به عنوان بخشی از حاکمیت، یکی از مؤلفه ها و شاخصه های خود را عدالت محوری قلمداد کرده است.

وی با اشاره به اینکه عدالت محوری در دوران پس از انقلاب یکی از دغدغه های اصلی نظام بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های خوبی که انجام شده، به سمت عدالت محوری حرکت کرده ایم و برای تدوین و تصویب برنامه های این سازمان بر روی عدالت محوری و شاخصه های آن تاکید داشته ایم.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان افزود: بررسی  و ارزیابی وضعیت موجود بهترین اقدامی  است که می تواند در حوزه ورزش انجام شود تا با نگاهی جامع و فراگیر در سطح شهر و داشتن برنامه بلند مدت بتوانیم دغدغه های حاکمیتی را کم کنیم و به سمت عدالت محوری حرکت کنیم.

وی ادامه داد: دومین موضوع، ساختار متناسب با انجام ماموریت ها، تکالیف و رسالت سازمان است که در این بخش هم اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شده است.

قاسمی سومین فاکتور برای عدالت محوری را داشتن برنامه ای بلند مدت دانست و تاکید کرد: طبق برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۰ سازمان ورزش مکلف است در ذیل این برنامه به تکلیف خود عمل کند.

وی از مؤلفه های اصلی رفتن به سمت عدالت محوری و توجه ویژه به مردم را رسیدگی به مناطق محروم، نیمه برخوردار و مناطق توسعه یافته خواند و گفت: در این راستا این سه دسته در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان شناسایی شده اند.

کد خبر 315067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.