سلطانی‌حسینی: افتتاح خانه‌های ورزش روستایی شادی بیشتری از افتتاح نقش‌جهان داشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: شور و نشاط روستاییان از افتتاح خانه‌های ورزش روستایی از حس شادی که در هنگام افتتاح نقش‌جهان داشتم بیشتر ابود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان اظهار داشت: با جعفری رئیس فدراسیون حداقل ماهی یک بار دیدار داشته ایم که این دیدارها در دیگر استان ها نیز انجام شده است. همین پیگیری ها و سرکشی ها منشأ خیر و برکت برای ورزش روستاییان است.
سلطان حسینی ادامه داد: در مجمع های انتخاباتی دیگر از عملکرد روسای پیشین صحبتی نمی‌کردم تا عدالت رعایت شود اما چون در مجمع فعلی تنها یک کاندیدا داریم و مدعیان دیگر به این نتیجه رسیده اند که مهدی اسدی بهتر می تواند در هیأت ورزش روستایی استان سکان‌داری کند، اعلام می کنم که هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی یکی از بهترین هیأت های استان و کشور است.
وی تصریح کرد: با کمک اعضای مجمع و مدیریت خوب اسدی سالانه به طور متوسط ۵۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای اصفهان افتتاح می شود و باور داشته باشید صدق و صفایی که در مردم روستا است و شور و نشاط بی آلایشی که حاکم است و بدون حب و بغض قابل احساس است، در خیلی از مواقع از حس شادابی که در هنگام افتتاح نقش جهان داشتم بیشتر است و وظیفه خودم می دانم از اعضای مجمع، رئیس هیأت استان و رئیس فدراسیون تشکر کنم.
سلطان حسینی خاطرنشان کرد: اسدی در جبهه های دیگر  هم مددیار اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است، خصوصاً در برگزاری مراسم‌های ارزشی و رشد و توسعه فرهنگ جهادی و شهادت و جالب است که با انگیزه بیشتر و جلوتر از ما در این راه گام برمی دارد که جای خداقوت دارد.
سلطان حسینی در ادامه گفت: استان اصفهان و کشورمان هر روز توفیقات خوبی را در عرصه علمی و ورزش قهرمانی به دست می آورد و در سه سال گذشته طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش قهرمانی برترین استان بودیم اما قهرمانان واقعی شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستند.
وی افزود: وقتی چهره شهید حججی را در آخرین لحظات می بینیم می توان فهمید که چه چهره مصممی است، چهره ای که هیچ عجز و ناله ای نمی کند و نشان می دهد این فرد از قبل خود را آماده کرده است و نشان می دهد که اگر بهترین و زیباترین کلمات را برای وی به کار بگیریم کم است و قابل مقایسه با بهترین قهرمان ما که چندین دوره قهرمان المپیک شده و یا بهترین متخصص ما نیست. هیچ چیز بالاتر از این نیست که یک انسان بداند چند لحظه دیگر سر از تنش جدا می شود اما با استواری برای کشورش و حفظ امنیت آن بایستد.
سلطان حسنی در پایان صحبت هایش افزود: چند سال پیش و به تازگی به فرانسه سفری داشتم، در آنجا می توانستیم به راحتی احساس ناامنی را در چهره مردم ببینیم ولی ما در کشوری با امنیت کامل هستیم که اگر امروز آرامش و امنیت داریم، مرهون فداکاری جوانانی همچون شهید محسن حججی است.

کد خبر 315028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.