سپاهانی سابق طلسم دوگانه استقلال را یکجا شکست/ شب عالی خوزستان و بد مشهد

در شبی که استقلال بازی بزرگ هفته را از تراکتورسازی برد، نمایندگان خوزستان به پیروزی رسیدند، تیم‌های مشهدی باختند و اصفهانی‌ها به تساوی قناعت کردند.

به گزارش ایمنا، دومین روز از رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران از ورزشگاه ثامن شروع شد جایی که فولاد از سد سیاه‌جامگان گذشت و اولین برد خود در فصل جدید را جشن گرفت.

در ادامه نمایندگان فوتبال اصفهان همزمان با هم به مصاف حریفان رفتند و در پایان ۹۰ دقیقه به تک‌امتیاز دیدارهای خود قناعت نمودند با این تفاوت که سپاهان پس از ۱۰ نفره شدن در ورزشگاه نقش جهان بازی یک بر صفر برده را در وقت‌های تلف‌شده با تساوی عوض نمود اما ذوب‌آهن در خانه پیکان با این تیم صفر صفر کرد.

در مهم‌ترین مسابقه امشب استقلال با تک‌گل سرور چپاروف تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی شکست داد. با گل هافبک فصل پیش سپاهان طلسم نبردن و گل نزدن استقلال در فصل جدید یکجا شکسته شد. با این باخت نه تنها سومین شکست پیاپی در کارنامه تراکتورسازی به ثبت رسید که ناکامی تیم تبریزی برابر رقبای سرخابی‌ تکمیل شد.

در آخرین دیدار صنعت نفت با درخشش بازیکنان برزیلی خود  پدیده را در ورزشگاه تختی آبادان برد تا شب خوب نمایندگان خوزستان همزمان با ناکامی توأمان تیم‌های مشهدی تکمیل شود.

نتایج شب دوم از هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

سیاه‌جامگان مشهد یک - فولاد خوزستان ۲

گل‌ها: کیوان امرایی (۳۸) برای سیاه‌جامگان؛ فرشاد جانفزا (۳۳) و هادی حبیبی‌نژاد (۴۰) برای فولاد

سپاهان اصفهان یک - پارس جنوبی جم یک

گل‌ها: شاهین ثاقبی (۴۹) برای سپاهان؛ احسان تأییدی (۲+۹۰) برای پارس جنوبی

پیکان تهران صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر

استقلال تهران یک - تراکتورسازی تبریز صفر

گل: سرور چپاروف (۴۲)

صنعت نفت آبادان ۲ - پدیده مشهد صفر

گل: آگوستو سزار (۱۹) و لوسیانو پریرا (۸۶)

کد خبر 314865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.