لزوم وجود دیدگاه فراجناحی در انتخاب شهردار

چادگان - امام جمعه موقت چادگان گفت: از اعضاء شورای شهر انتظارداریم که در انتخاب شهردار نگاه حزبی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان،  حجت الاسلام محمد رضا ابراهیمی  در خطبه های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار داشت: مهم ترین زاد و توشه تقوی است و این مسئله باید در همه ابعاد زندگی تحقق یابد.

امام جمعه موقت چادگان در ادامه توجه به مشکلات اقتصادی مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی با قدرت در مقابل دشمنان اسلام  سه نکته مد نظر رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بیان کرد.

وی به سخنان رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور سوگند یاد کرد پاسدار قانون اساسی و حافط امنیت باشد که این امنیت در دست نیروهای نظامی است و باید آنها را تقویت کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: دشمنان بدانند که اگر بخواهند امنیت ما را خدشه دارکنند ما هم  آن ها  را تهدید خواهیم کرد.

وی رفتار برخی از نمایندگان مجلس در گرفتن سلفی با موگرینی را حقارت آمیز توصیف کرد و گفت: با این رفتارها ما چطور انتظار داریم نمایندگان در برابر امریکا بایستند و چرا عده ای  در مجلس به ارزش ها توجه نمی کنند.

ابراهیمی با اشاره به ایام انتخاب و معرفی کابینه دوازدهم بیان داشت: انتظار داریم  مسئولان استان بعد از تائید وزرا و انتصاب استانداران به شهرستان بیشتر توجه کنند.

وی با تاکید بر لزوم به کار گیری افراد بومی در ادارات شهرستان، افزود:  مسئولان  با مردم همراه وهمدل شوند و بیشتر درجمع آن ها حضورداشته باشند تا از نزدیک با مشکلات آشنا شوند.

ابراهیمی با اشاره به ایام پایانی فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ازاعضاء شورای شهر انتظارداریم که در انتخاب شهردار نگاه حزبی نداشته باشند و فردی که توان اداره شهر را داشته باشند انتخاب کنند تا مشکلی برای شهر ایجاد نشود.

وی به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه اشاره کرد و  با تاکید بر  اهمیت رسالت حوزه، افزود: از مسئولان وخیران انتظار می رود در ساخت حوزه علمیه شهرستان که زمین آماده دارد همکاری داشته باشند.

کد خبر 314828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.