رمز ماندگار کشور ما پیروی از ولایت فقیه است/ دولت دوازدهم کابینه ای قوی،توانمندو ولایت مدا

اردستان- امام جمعه موقت اردستان گفت: رمز ماندگار کشور ما پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های امروز نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر بااشاره به اینکه مسلمان واقعی کسی است که امامت و ولایت را رعایت کند گفت:ولایت یعنی سیاست الهی که در زندگی معصومین نیز ولایت موج میزده است.

امام جمعه موقت اردستان باتوجه به اینکه شهید مدرس بیان کردند که سیاست ما عین دیانت ما است افزود:کسی که سر سپردگی به ولایت داشته باشد در زندگی خود موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب و دفاع مقدس وقتی که از ولایت پیروی کردیم طمع شیرین آن را چشیدیم تصریح کرد:رمز ماندگار کشور ما ولایت فقیه است.

موسوی با اشاره به اینکه رهبری درچندسال اخیر برروی اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم تاکید داشته اند اظهار کرد:اگر این امر از طرف مسئولین جدی گرفته میشد با رکود و بیکاری مواجه نبودیم.

امام جمعه موقت اردستان در ادامه بااشاره به شروع به کار دولت دوازدهم گفت:امید است این دولت کابینه ای قوی، توانمند، ولایت مدار، با نشاط و فعال داشته باشد تا تاثیر آن را در سطح کشور شاهد باشیم.

وی به ۲۳ مرداد سالروز پیروزی حزب الله لبنان اشاره کرد و افزود:در این عملیات به دنیا نشان دادند که میشود با مقاومت جلوی ارتش پر ادعای جهان ایستاد و عزت را به جای ذلت رقم زد.

موسوی در پایان باتوجه به بازگشت آزادگان به کشورخاطرنشان کرد:کار آزادگان کمتر از شهادت نبوده است و امروز باید قدردان نعمت بزرگ امنیت در کشور باشیم.

کد خبر 314825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.