رفت فیکس شود، محروم شد!

عضویت در تیم نه چندان مطرح یونانی که قرار بود احسان حاج‌صفی را به ترکیب اصلی تیم ملی برساند اکنون ستاره سپاهانی فوتبال ایران را در خطر جدی از دست دادن جام جهانی قرار داده است.

به گزارش ایمنا، احسان حاج‌صفی تنها با این هدف که حضور ثابتش در ترکیب تیم ملی را در جام جهانی تضمین کند حاضر شد به تیمی پایین‌تر از سطح فنی خود برود تا به واسطه بازی در اروپا کارلوس کی‌روش را مجاب نماید که در روسیه از او به عنوان یکی از ۱۱ مرد اصلی تیمش استفاده کند.

اگرچه پانیونیوس مقصد آنچنان جذابی برای یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های دهه اخیر فوتبال ایران نبود اما حضور این تیم یونانی در یورولیگ به صورت بالقوه امکان رویارویی با حریفان مطرح اروپایی را فراهم می‌آورد. از بخت بد، پانیونیوس قبل از آنکه به تیم‌های بزرگ برسد در برخورد با مکابی تل‌آویو حذف شد. اما آنچه این تقابل را به کابوسی برای حاج‌صفی و دیگر هموطن ملی‌پوشش بدل کرد نه حذف زودهنگام از لیگ اروپا که تبعات بازی برابر نماینده رژیم صهیونیستی بود که تا این لحظه به محرومیت آنها از تیم ملی ختم شده است.

اگر تهدید معاون وزیر ورزش مبنی بر محرومیت ۲ ستاره فوتبال ایران از تیم ملی عملی شود حاج‌صفی نه تنها به آرزویش برای بازی دوباره در جام جهانی نخواهد رسید که حتی امکان همراهی شاگردان کی‌روش در روسیه را هم نخواهد داشت.

البته تا این لحظه صحبت‌های داورزنی معاون وزیر ورزش در مورد محرومیت این ۲ بازیکن از حضور در تیم ملی هنوز از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی تأیید نشده است.

کد خبر 314796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.