کتمان واقعیت ها نتیجه فعالیت حزبی و جناحی رسانه هاست

تیران-رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: کتمان واقعیت ها نتیجه فعالیت حزبی وجناحی رسانه ها و خبرنگاران در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام رضا محبی، در جمع رئیس های پلیس های تخصصی و خبرنگاران شهرستان تیران و کرون با اشاره به جایگاه رسانه ها و چالش های این حوزه اظهارداشت: فعالیت سلیقه ای و احساسی صدمه جدی به رسالت رسانه و اصحاب رسانه می زند و مانع از پیشرفت جامعه می شود.

وی افزود: رسانه ها از اهمیت و جایگاه مهمی در اجتماع و پیشرفت کشور دارند اما این ظرفیت اگر این ظرفیت با چالش و آسیب های مانند فعالیت حزبی و گروهی روبرو شود آنگاه خدمت رسانی و رسالت اصلی صورت نمی گیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه این جایگاه با ارزش نباید با مشکلات و چالش هایی روبرو شود، بیان داشت: کتمان واقعیت ها نتیجه فعالیت حزبی و جناحی رسانه ها و خبرنگاران در جامعه است که  فعالیت حزبی و گروهی چالش اساسی حوزه  خبر و رسانه است.

وی ادامه داد: فعالیت ای حزبی و گروهی و جانبداری از دستگاه و سازمان خاص  مانع اطلاع رسانی دقیق شده و هدف اصلی در اطلاع رسانی گم می شود و مردم در سردرگمی و یا قضاوت غلط قرار می گیرندکه نباید رسانه ها ه اخلاق حرفه ای را فراموش کنند.

حجت الاسلام محبی با اشاره به تعامل رسانه ها و پلیس با یکدیگر خاطرنشان کرد: برقرار این ارتباط و تعامل عامل خیر و برکت برای دنیا و آخرت خبرنگاران است زیرا در ایجاد امنیت و آرامش مردم گام بر می دارند.

وی یادآورشد: اطلاع رسانی به مردم و افزایش آگاهی عمومی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی نمونه ای از همکاری رسانه ها و پلیس است و انعکاس اخبار صحیح و با صحت در خصوص جرائم و اتفاقات به افزایش احساس امنیت و افزایش امنیت عمومی کمک می کند./

کد خبر 314611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.