قلم خبرنگاران همانند اسلحه برای تامین امنیت جامعه به کار می‌رود

نطنز- فرمانده سپاه نطنز گفت: قلم خبرنگاران همانند اسلحه برای تامین امنیت جامعه به کار می‌رود و تلاش صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند بوده و همواره شایسته توجه و قدردانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان  نطنز، سرهنگ پاسدار حسین آقادوستی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب قلم همانند ناخدای کشتی باید تا آخرین لحظه بایستند و خبر را تهی کنند و این اتفاق گاهی باعث از دست رفتن جانشان هم می شود.

آقادوستی گفت: قلم خبرنگاران همانند اسلحه برای تامین امنیت جامعه به کار می‌رود و تلاش صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند بوده و همواره شایسته توجه و قدردانی است.

وی تصریح کرد: طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌ اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

فرمانده سپاه نطنز تاکید کرد: جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری های خود می توانند در مسیر هدایت افکار عمومی جامعه نقش مهمی را ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.

وی ادامه داد: چند سالی است در آستانه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، برای قشر فداکار، سخت کوش و صدالبته مظلوم خبرنگار که در سراسر سال، زندگی، آسایش و آرامش خود را صرف رسیدگی به مطالبات به حق مردم شریف و عزیز می کنند در حد مقدورات توجهی زودگذر صورت می گیرد تا دغدغه‌های این قشر نیز به مسئولان یادآوری شود.

آقادوستی گفت: خبرنگاران هر بار به امید آنکه امسال برخلاف سال‌های پیش، به این مطالبات به حق و حداقلی، توجهی مضاعف شده و کورسوی امیدی در رسیدگی به این مطالبات در مقابل دیدگانشان پدید آید، بر تلاش های خود در این عرصه می افزایند.

وی با بیان این که روز خبرنگار باید محفل همدلی، هم زبانی و رشد حرفه ای فعالان این عرصه باشد، افزود: خبرنگاران با زبان گویا و چشمان بیدار خود مدافع حقوق اقشار مختلف مردم و به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه فکری و اجتماعی مطرح هستند و باید منزلت و نقش آنان در فرآیند پیشرفت منطقه ای و کشور حفظ و معرفی شود.

فرمانده سپاه نطنز خاطر نشان کرد: پیشرفت علم و مسائل اجتماعی، سیاسی و همچنین توطئه های بیگانگان و معاندان برضد جمهوری اسلامی، فعالیت و رسالت خبرنگاران در انعکاس واقعیت ها را سنگین تر کرده است/.

کد خبر 314591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.