دهمین جشنوارۀ مطبوعات استان برگزیدگان خود را شناخت/«ایمنا» خوش درخشید

هیئت داوران بخش ویژه (جنبی) دهمین جشنوارۀ مطبوعات اصفهان، اسامی برگزیدگان این بخش را در آیین اختتامیۀ این جشنواره اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دهمین جشنوارۀ مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری اصفهان، عصر ۱۶ مرداد در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. این جشنواره در دو محور اصلی(حرفه ای) دارای ۹ رشته و محور ویژه (جنبی) در  ۱۰ موضوع برگزار شد.

در بخش ویژه آثار ارسالی در قالب گزارش، مقاله، یادداشت، عکس، طنز وکاریکاتور با محوریت  موضوعاتی چون: قرآن و عترت، ترویج فرهنگ نماز در خانواده ها، گفتمان سازی فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی (ترویج استفاده از کالا و خدمات ساخت کشور، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف)، شهر خلاق، آسیب اجتماعی (مواد مخدر، روانگردان و...)، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، مدیریت مصرف آب شرب و بهداشت، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همچنین شهردار موفق بود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ستاد اقامه نماز، شهرداری اصفهان، اداره کل بهزیستی استان، شرکت فولاد مبارکه استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان از این بخش حمایت کرده بودند.

در نهایت اسامی برگزیدگان بخش جنبی توسط هیئت داوران این بخش، شامل: فرزان معظم و آریا جعفری داور بخش عکس، نازیلا آهنج و دریا قدرتی پور داور بخش گزارش، فاطمه قصابی داور بخش مقالات، آیت الله نادری و رضا احسان پور داوران بخش طنز و رضا صالح پژوه داور بخش مقاله، سر مقاله و یادداشت به شرح زیر اعلام شد:

بخش قران و عترت:

گزارش: هیچ اثری به عنوان برگزیده معرفی نشد.

مقاله و سر مقاله:  زهرا آقایی از روزنامۀ اصفهان امروز برای مقالۀ «رندان تشنه لب» برگزیده شناخته شد و منیره فهامی از روزنامۀ اصفهان زیبا نیز برای مطلب «روضه خانگی، بهره یا آسیب؟ / منازل نورانی»، شایستۀ تقدیر معرفی شد.

بخش ترویج فرهنگ نماز در خانواده ها:

گزارش، مقاله، طنز و کاریکاتور: هیچ اثری به دبیرخانه ارسال نشده بود.

عکس: مرضیه رزاز زاده از خبرگزاری ایمنا برای عکس های مراسم جشن تکلیف دانش آموزی شایستۀ تقدیر معرفی شد.

بخش گفتمان سازی (فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی با موضوعات ترویج استفاده از کالا و خدمات ساخت کشور- مدیریت و اصلاح الگوی مصرف) :

گزارش و عکس: هیئت داوران هیچ اثری را انتخاب نکردند.

مقاله و سر مقاله: سید رضا حسینی از ماهنامۀ تجارت برتر برای مطلب «ضایعات دلهره آور» به عنوان برگزیده معرفی شد.

طنز و کاریکاتور: لیلا شکوه فر از خبرگزاری ایسنا برای طنز مکتوب «حکایت ما و قبضامون» برگزیده شد.

بخش شهر خلاق:

گزارش: مریم کاظمی از هفته نامۀ نوسان برای مطلب «اصفهان- میلان / از برند گردشگری شهر خلاق تا شهری در مسیر خلاقیت» شایستۀ تقدیر شناخته شد.

مقاله و سر مقاله: مهدی قربانی از هفته نامۀ عصر ارتباط برای مطلب «هوشمندی مدیریت شهری» به عنوان برگزیده و زهرا حسن پور از روزنامۀ سیمای شهر برای مطلب «عیادت از اقتصاد بیمار» شایستۀ تقدیر معرفی شد.

عکس: مرضیه رزاز زاده از خبرگزاری ایمنا برای عکس شماره ۰۲۰ از مجموعه عکس روز ملی هوای پاک/ «کاش دوچرخه جای خودروی شخصی را می گرفت» به عنوان برگزیده شناخته شد.

طنز و کاریکاتور: وحید شریفی از خبرگزاری ایمنا برای کارتون «اصفهان کارت» برگزیده شد.

بخش آسیب اجتماعی(مواد مخدر، روان گردان و...):

گزارش: لیلا مقیمی از روزنامۀ اصفهان زیبا برای مطلب «عصر تلخ الکل خواری» به عنوان برگزیده و فاطمه زمانی از خبرگزاری ایمنا برای مطلب «توقف رنج زنان در جهان نارنجی پوش/ نفی خشونت علیه زنان از حرف تا عمل» شایستۀ تقدیر قرار گرفت.

مقاله و سر مقاله: مهدی محبی کرد سفلی از پایگاه خبری الف برای مطلب «مبارزه با مواد مخدر عزم جزم می خواهد» شایستۀ تقدیر شناخته شد.

عکس: در این بخش هیچ اثری انتخاب نشد.

طنز و کاریکاتور: علیرضا یعقوبی از ماهنامۀ اصفهان نیمروز برای طنز مکتوب «ای کاش دود لعنتی مردود می شد» به عنوان برگزیده معرفی شد.

بخش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل:

گزارش: هیئت داوران به دلیل همخوان نبودن همۀ آثار را حذف کردند.

مقاله و سرمقاله: مینا ایزدی از روزنامۀ صمت برای مطلب «تولید فولاد با نگاه صادراتی» به عنوان برگزیده و سید رضا حسینی از ماهنامۀ تجارت برتر برای مطلب «بنگاه های بانکی تولید را بلعیدند» شایستۀ تقدیر معرفی شد.

عکس: رضا امینی از روزنامۀ اصفهان امروز به عنوان برگزیده شناخته شد.

بخش مدیریت مصرف آب شرب و بهداشت:

گزارش: هاجر مرادی از روزنامۀ همشهری اصفهان و زهره سادات کاظمی از پایگاه خبری مفتاح برای مطالب «کمبود آب آشامیدنی در اصفهان روی مرز بحران» و «قیمت غفلت پیمانکاران در پروژه ها چقدر است؟ / صرفه جویی مردم در مصرف آب یک شبه به هدر می رود» شایستۀ تقدیر شناخته شدند.

مقاله و سرمقاله: سینا ایرانپور انارکی از هفته نامۀ کیاست برای مطلب «سود بی آبی» برگزیده و محمد امامی از هفته نامۀ والی برای مطلب «بحران آب چگونه ایران را خواهد بلعید» شایستۀ تقدیر قرار گرفت.

عکس: هیچ اثری برگزیده شناخته نشد.

طنز و کاریکاتور: ناهید زمانی از روزنامۀ اصفهان امروز به عنوان برگزیده شناخته شد.

بخش اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال:

گزارش: مریم قمریان از خبرگزاری تسنیم برای مطلب «نان جهانی کمشچه در تنور قوانین ناپخته/ اینجا مردم نان بازوی خود را می خورند» به عنوان برگزیده و مینا ایزدی از روزنامۀ اصفهان زیبا برای مطلب «تراژدی بنگاه های کوچک» شایستۀ تقدیر شناخته شد.

مقاله و سر مقاله: شهرام شیر کوند از روزنامۀ صمت برای مطلب «نقش استراتژیک کیفیت در تحقق اقتصاد مقاومتی» به عنوان برگزیده و مصطفی امیری از روزنامۀ سیمای شهر برای مطلب «سایه اقتصاد پنهان بر فراز آسمان اقتصاد استان» شایستۀ تقدیر معرفی شد.

عکس: امیر حسینی از هفته نامۀ میرزمان به عنوان برگزیده شناخته شد.

طنز و کاریکاتور: مهرشاد مرتضوی و وحید میرزایی از ماهنامۀ اصفهان نیمروز به طور مشترک به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بخش شهردار موفق:

گزارش: هیئت داوران هیچ اثری را به عنوان برگزیده معرفی نکردند.

مقاله و سر مقاله: مهرداد موسوی خوانساری از روزنامۀ همشهری اصفهان برای مطلب «سه شنبه های سلامت» به عنوان برگزیده شناخته شد.

عکس: در این بخش هیچ اثری به دبیرخانه ارسال نشد.

طنز و کاریکاتور: بشیر اسماعیلی از روزنامۀ اصفهان زیبا برای طنز مکتوب «ماشینس که تو هم میلولد» برگزیده شد. /

کد خبر 314468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.